تاریخ انتشار: 1397/12/17 20:34
کد خبر: 107356

جلالی: جلوی استقلال به مراتب از بازی امروز بهتر خواهیم بود

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فکر می‌کنم بازی از آن چیزی که خودم انتظار داشتم سخت‌تر شد، مخصوصاً در نیمه دوم.
جلالی: جلوی استقلال به مراتب از بازی امروز بهتر خواهیم بود

مجید جلالی بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از آن چیزی که خودم انتظار داشتم سخت‌تر شد، مخصوصاً در نیمه دوم زمانی که تیم پرسپولیس تعویض می‌کرد، تیم‌شان قوی‌تر و صاحب توپ‌تر می‌شد و همین مسئله شرایط را برای ما سخت‌تر کرد. آن چیزی که باعث شد این بازی در نهایت مساوی شود نفراتی بودند که از روی نیمکت پرسپولیس به بازی اضافه شدند، وگرنه ما روی این بازی حساب ویژه‌ای داشتیم و در نیمه اول کارمان خوب پیش رفت، اما در نیمه دوم بازی برای‌مان سخت شد. داوری هم خیلی باتجربه و خوب در این فضای سخت کار را اداره کرد.

ما با یک گروه بازیکن آسیب‌دیده مواجه هستیم

وی ادامه داد: ما با یک گروه بازیکن آسیب‌دیده مواجه هستیم. حامد شیری هم در تمرین دیروز آسیب دید. ما یک مقدار از این بابت در مضیقه هستیم، ولی من از بچه‌ها ممنونم که با همه وجود بازی می‌کنند و از اینکه در مسیر پیشرفت هستیم، خوشحال هستم و از همه‌ی بازیکنانم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک هواداران را خوشحال و سربلند خواهیم کرد.

مطمئنم در بازی مقابل استقلال بهتر از بازی امروز خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: هدف ما این است که بهتر از بازی مقابل پرسپولیس باشیم و امیدوارم بازیکنان آسیب‌دیده ما به بازی برسند و دست‌مان پرتر شود. ما زمان کافی برای تمرین داریم و مطمئنم که جلوی استقلال به مراتب از بازی امروز بهتر خواهیم بود. امروز بارندگی هم در کیفیت بازی تأثیرگذار بود و توپ‌‌ها روی هوا بود و پرسپولیس هم نسبت به ما میانگین قدی بهتری داشتند. اگر شرایط طوری بود که می‌توانستیم روی زمین بازی کنیم، حتی بهتر از این می‌شدیم.

جلالی درباره این موضوع که در نشست خبری، برانکو از داوری گلایه داشت و معتقد بود که دو پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد و اینکه بازیکنان نساجی مرتکب خطای زیادی شدند و توپ‌ را به راحتی از دست می‌دادند، عنوان کرد: ببینید ما مقابل بهترین و پرمهره‌ترین تیم حال حاضر ایران بازی می‌کردیم، به هر حال اگر بضاعت ما را با پرسپولیس در نظر بگیرید باید از بچه‌های تیم هم ممنون باشیم چون با همه وجودشان بازی کردند. ما نقص‌هایی داریم ولی یک موقعی است که از دست من مربی کاری بر نمی‌آمد، من خیلی سفارش کردم که بازی را به منطقه میانی زمین ببرند، ولی در مواقعی قدرت حریف‌ به شما اجازه نمی‌دهد. من هافبک کناری‌ام را که مقابل ترابی بازی می‌کرد عوض کردم ولی باز هم گل را دریافت کردیم. امروز آن چیزی که از سوی بازیکنان ما انجام شد، کار خوبی بود. درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به گرفته نشدن پنالتی باید بگویم من پنالتی در این بازی ندیدم. این مسائل بخشی از بازی‌ها شده است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نساجی در نیمه اول مثل بازی مقابل نفت مسجدسلیمان خوب بود ولی در نیمه دوم هم مشکلاتی به وجود آمد، گفت: این سوال خوبی است، من همین الان به بچه‌ها گفتم که باید بلد باشیم که گل‌مان را حفظ کنیم. وقتی در زمین نفت مسجدسلیمان 2 گل جلو می‌افتیم و در 4 دقیقه 2 گل دریافت می‌کنیم یا مقابل پرسپولیس گل می‌زنیم و بعد از آن گل تساوی را دریافت می‌کنیم، این مسئله نشان می‌دهد که ما به کار بیشتر نیاز داریم و در طول هفته آسیب‌شناسی می‌کنیم. این اشکال بزرگی است و ما هفته پیش هم در تمرینات‌مان روی این موضوع متمرکز بودیم ولی قطعا باید بیشتر از این هم کار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewbxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان به نشست خبری نرسید

محمود فکری: بازی به بازی بهتر می شویم
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛