تاریخ انتشار: 1397/12/19 14:26
کد خبر: 107155

فتحی: مشکلی برای برگزاری دربی در نوروز نداریم

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد که این باشگاه مشکلی با برگزاری دربی تهران در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ندارد.
فتحی: مشکلی برای برگزاری دربی در نوروز نداریم

امیرحسین فتحی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مجمع عموممی فدراسیون در مورد مسائل کلان فوتبال بود که برگزار شد. قرار شد مشکل دو ساختمان استقلال و پرسپولیس پس از کارشناسی با تعامل با فدراسیون فوتبال حل شد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال مدارکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره ساختمان این دو باشگاه خواسته است یا نه، گفت: هنوز مدرکی از ما نخواسته‌اند، اما قرار شد با هماهنگی عرب (سرپرست باشگاه پرسپولیس) اگر مدارکی وجود داشت در اختیار فدراسیون قرار دهیم.  ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در زمان ریاست محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال خریداری شده است، اما با توجه به اینکه این دو باشگاه طلبکارانی داشتند سند آن به نام دو باشگاه منتقل نشد تا مقابل طلبکاران آسیبی نبینند.

وی در خصوص تغییر داور دیدار استقلال - الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و شائبه لابی عربستانی‌ها عنوان کرد: فقط می‌توانم در این خصوص اظهار تأسف کنم. این مسئله به خاطر ضعف ما و فدراسیون فوتبال است که در ارکان AFC نفوذی نداریم تا بتوانیم از حق باشگاه‌ها و فوتبال ملی خود دفاع کنیم.

فتحی در مورد برگزاری دربی پایتخت در تاریخ 10 فروردین  تصریح کرد: ما مشکلی در این خصوص نداریم و در این تاریخ در خدمت علاقه‌مندان خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت کمپ این باشگاه یادآور شد: کمپ در اختیار باشگاه است، اما معارضینی در مورد کمپ وجود دارد و ما منتظر هستیم تا تکلیف این معارضین مشخص شود.

وی درباره تمرین نکردن تیم استقلال در کمپ این باشگاه بیان کرد: همان‌طور که گفتم کمپ باشگاه معارضینی دارد و علاوه بر آن کیفیت چمن کمپ مناسب نیست. قرار شد تا مشخص نشدن تکلیف معارضین ما هزینه‌ای برای ارتقای کیفیت چمن انجام ندهیم.

فتحی راجع به اینکه قرار است تمرینات استقلال به ورزشگاه صنایع دفاع بازگردد، اظهار داشت: قرار بود به صنایع دفاع بازگردیم، اما محدودیت‌های سازمانی مانع این کار شد و همچنان در تهرانسر به تمرینات خود ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مجمع خوبی بود و یک بند نیز به اساسنامه فدراسیون فوتبال اضافه شد که از نظر من بند مفیدی خواهد شد. در بند اضافه شده حق دفاع برای باشگاه‌ها محفوظ اعلام شد و قرار است از این به بعد کمیته‌های انضباطی و اخلاق بدون حضور نماینده باشگاه‌ها اقدام به محرومیت و تصمیمات انضباطی علیه آنها نکنند.

وی درباره وضعیت گادوین منشا خاطر نشان کرد: منشا محروم نشده و تنها دستور موقت برای عدم حضور او در میادین صادر شده بود که این دستور موقت نیز پس از برگزاری جلسه برطرف شد.

فتحی در پایان در خصوص دیدار روز سه‌شنبه (21 اسفندماه)‌ استقلال مقابل العین امارات عنوان کرد: امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم. همچنین باید از عزیزان و هواداران فهیم استقلال درخواست کنم با توجه به شرایطی که وجود دارد رعایت جو ورزشگاه را داشته باشند، چرا که هر عمل آنها می‌تواند به ضرر باشگاه منتج شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwaeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 فتحی: آقایان می خواهند استقلال را تضعیف کنند!