تاریخ انتشار: 1397/12/20 10:09
کد خبر: 107073

در آستانه دیدار حساس؛تردیدهای شفر به اوج خود رسید!

استقلال فردا شب در حالی بازی مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان را مقابل حریف اماراتی برگزار می کند که انتخاب دروازه بان اصلی به دردسری بزرگ برای مربیان این تیم تبدیل شده است.
در آستانه دیدار حساس؛تردیدهای شفر به اوج خود رسید!

با وجود این که مهدی رحمتی در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشت و با ثبت چندین کلین شیت توانست خود را به عنوان گلر اول استقلال بر سر زبان ها بیاندازد اما از چند بازی قبل وینفرد شفر دوباره سیدحسین حسینی را وارد بازی کرد تا این دروازه بان جوان دوباره خودی نشان بدهد.

 

سیدحسین که در مصاف با نفت مسجدسلیمان با سیو طلایی خود در دقایق پایانی توانست استقلال را در کورس قهرمانی حفظ کند آمادگی بالای این روزهای خود را به رخ همگان کشید تا این اتفاق خوشایند برای طرفداران به دردسری بزرگ برای شفر و دستیارانش در انتخاب سنگربان اصلی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود.

 

مهدی رحمتی در بازی با الدحیل در دوحه قطر انتخاب اول و کاپیتان استقلال بود اما خوردن سه گل جایگاه او در ترکیب را کمی متزلزل کرد به خصوص بعد از درخششی که سیدحسین در بازی با مسجدسلیمانی ها داشت. حال در فاصله یک روز تا بازی حساس و سرنوشت ساز با العین در آزادی از اردوی آبی ها خبر می رسد که تردیدهای شفر برای انتخاب یکی از بین رحمتی و حسینی به اوج خود رسیده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3687y9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قهقهه شفر به پنالتی‌های العین