تاریخ انتشار: 1397/12/20 10:17
بحران در جناح راست؛
کد خبر: 107072

بدترین خبر ممکن برای سرمربی استقلال!

مشکلات استقلال در جناح راست هر روز بیشتر می شود تا جایی که بعد از ابهام در خصوص حضور وریا، حالا کاپیتان این تیم نیز به فهرست غایبان بازی با العین پیوست.
بدترین خبر ممکن برای سرمربی استقلال!

بعد از هفته های متوالی نیمکت نشینی در استقلال، هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان دوباره به جمع 11 بازیکن اصلی بازگشت تا با بستن بازوبند کاپیتانی زمینه برتری تیمش مقابل حریف خوزستانی را فراهم کند.

خسرو که رفته رفته به سال های پایانی فوتبال خود می رسد در این بازی هنوز داور سوت پایان را نکشیده بود تعویض شد. در ابتدا تصور این بود که شفر تغییر تاکتیک داده است اما امروز مشخص شد خسرو حیدری در دقایق پایانی حضورش در مستطیل سبز آسیب دیده و شرایط او به نحوی نیست که بتواند مقابل العین به میدان برود.

با توجه به این که وریا غفوری هم به خاطر مصدومیت ها طی چند روز گذشته همین طور بازی با نفت نتوانست استقلال را همراهی کند، غیبت قطعی کاپیتان استقلالی ها می تواند بدترین خبر ممکن برای وینفرد شفر باشد چون بر بحران های جناح راست آبی ها اضافه کرد.

به همین دلیل وینفرد شفر بر خلاف هفته های قبل فرشاد محمدی مهر را به اردوی استقلال فراخوانده و این بازیکن بعد از هفته ها در جمع آبی پوشان حضور دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4576yo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه دیدار حساس؛تردیدهای شفر به اوج خود رسید!