تاریخ انتشار: 1397/12/20 11:30
کد خبر: 107061

واکنش اهل شاخه به اشتباه عجیبش/چند بار گفتم،باز هم می‌گویم دخسوس را ندیده بودم!

مدافع تیم ماشین سازی نسبت به اشتباه عجیب خودش مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد.
واکنش اهل شاخه به اشتباه عجیبش/چند بار گفتم،باز هم می‌گویم دخسوس را ندیده بودم!

محمد اهل شاخه مدافع تیم ماشین سازی تبریز در دربی تبریز اشتباه بدی انجام داد و باعث شد با همین اشتباه گل اول تراکتورسازی به ثمر برسد. اتفاقی که حاشیه های زیادی را هم به وجود آورد و مسائلی نیز نسبت به این بازیکن نسبت داده شد.

 

اهل شاخه اما در واکنش به شایعات عجیب بعد از اشتباهش در گل اول تراکتورسازی به میزان گفت: من چند بار گفتم و باز هم می‌گویم که فرناندو دخسوس را ندیده بودم. برایم مهم نیست که بیرون از مستطیل سبز در مورد من چه می‌گویند، چون تمرکزم روی فوتبال است.

 

وی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با پارس جنوبی تاکید کرد: ما مقابل تراکتورسازی یک بازی سخت داشتیم و آن را واگذار کردیم. شکست در دربی، برای ما باخت بدی بود. با این حال به آینده امیدواریم. پس از بازی مقابل تراکتورسازی، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و ان‌شاءالله مقابل پارس جنوبی هم نتیجه خوبی بگیریم.

 

اهل شاخه درباره دیدار با پارس جنوبی جم بیان کرد: ما در جم بازی سختی داریم، اما امیدوارم که بازی را ببریم و به روند خوب قبلی خودمان برگردیم. ما چند بار با پارس جنوبی بازی کردیم و همیشه هم آن‌ها را برده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم ببریم این هفته هم با دست پُر به تبریز برگردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpbgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا قرارداد بازیکن خارجی ماشین سازی ثبت نمی‌شود؟!
خواسته نامتعارف هیات فوتبال؛