تاریخ انتشار: 1397/12/20 13:22
کد خبر: 107045

درخواست باشگاه تراکتورسازی از هوادارانش

باشگاه تراکتورسازی با انتشار فراخوانی از هوادارانش خواست در بازی با پدیده در ورزشگاه حاضر شوند.
درخواست باشگاه تراکتورسازی از هوادارانش

 باشگاه تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار این تیم با پدیده مشهد با انتشار فراخوانی هواداران خود را به ورزشگاه دعوت کرد.

آخرین دیدار تیم تراکتور در سال ۹۷ در حالی روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود که تیم تراکتور در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

در متن این فراخوان آمده است: «تیم تراکتور در حساس‌ترین دیدار آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر در سال جاری بایستی به مصاف تیم مدعی پدیده مشهد برود.

سکوهای ورزشگاه یادگار امام در این دیدار می‌توانند نقش بسیار پررنگی در نتیجه بازی داشته باشند چراکه روحیه سرخ‌پوشان نیازمند یاری از سوی یار دوازدهم در طول ۹۰ دقیقه مسابقه است و حمایت پرشورها می‌تواند منجر به کسب سه امتیاز شده و حرکت به سوی قهرمانی را آسان‌تر کند.

هواداران تراکتور در دیدار مقابل استقلال تهران، سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز با حمایت قاطع خود تا آخرین دقایق مسابقه باعث شدند تا یاران لیکنز رقبای خود را با دست‌خالی بدرقه کنند و بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای خانگی کسب کرده باشند.

حال هواداران می‌توانند بار دیگر حماسه‌ای نو خلق کرده و غوغایی در یادگار به پا کنند تا تراکتور با یک پیروزی شیرین سال را به پایان برساند.

آخرین دیدار ما در سال جاری در میعادگاه همیشگی عاشقان برگزار می‌شود و سرخ پوشان در انتظار حمایت همه‌جانبه هوادارانشان هستند تا در این ایستگاه هم بتوانیم جشنی برپا کنیم و پس‌ازآن در سال جدید خود را آماده کسب قهرمانی لیگ برتر کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxw5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته مثبت استقلال؛ کلین شیت رحمتی!