تاریخ انتشار: 1397/12/20 13:44
کد خبر: 107043

بشار رسن: قدرت ما از مجموعه کار تیمی ما می‌آید

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس قدرت تیمش را در انجام کار گروهی دانست.
بشار رسن: قدرت ما از مجموعه کار تیمی ما می‌آید

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل السد قطر اظهار داشت: السد بازیکنان خیلی خوب دارد. ما هم تعدادی از بازیکنان خودمان را نداریم. قدرت ما در کار گروهی است، همان‌طور که در نیمه نهایی سال قبل نشان دادیم.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره بغداد بونجاح ادامه داد: او یک بازیکن خیلی خوب در آسیا و در آفریقا به حساب می‌آید. او یک بازیکن قدر در تیم ملی الجزایر است. او همچنین تنها بازیکن قدرتمند السد نیست. آنها بازیکنان دیگری مثل ژاوی، گابی و عفیف را دارند. در این میان، پرسپولیس مجموعه‌ای است که به صورت تیمی بازی می‌کند. قدرت ما از مجموعه کار تیمی ما می‌آید و این برتری گروهی را سال قبل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر السد به اثبات رساندیم.

وی اضافه کرد: من از طرف بازیکنان می‌گویم که ما نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم دستورات سرمربی تیم را به مرحله اجرا در بیاوریم. بار اول هم نیست که مقابل یکدیگر بازی می‌کنیم. ما پیش از این، چهار بازی با یکدیگر انجام داده‌ایم. هم ما آنها را خوب می‌شناسیم و هم آنها، ما را. البته همان‌طور که سرمربی ما گفت ما چند بازیکن خودمان را نداریم، ولی آنهایی که در زمین حاضر خواهند بود، نفرات قابلی هستند. ما برای پیروزی وارد این بازی می‌شویم و این هدف ماست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjorz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام در مصدومیت نوراللهی؛ بازی رفت فینال لیگ قهرمانان را از دست میدهد؟