تاریخ انتشار: 1397/12/21 17:41
کد خبر: 106886

آذری:پیروزی مقابل 3 تیم عربی ذوب آهن اصلا مورد توجه قرار نگرفت

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: 3 تیم قدرتمند عربی را شکست دادیم اما کوچکترین تقدیری از ما نشد.

سعید آذری اظهار داشت: تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا 3 تیم عربی الکویت، الغرافه قطر و النصر عربستان را شکست دادیم و مقابل الزورای عراق هم به نتیجه مساوی رسیدیم، تیمی که 5 گل به حریف اماراتی زد. با این حال چنین راندمان فوق‌العاده‌ای از تیم ذوب‌آهن مورد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: ما باید چند میلیارد هزینه می‌کردیم تا چنین برد درخشانی مقابل تیم‌های عربی به دست بیاوریم مگر ما نماینده ایران نبودیم که تیم مولتی‌میلیارد النصر عربستان را شکست دادیم. چرا به این بردها به اندازه کافی توجه نشد مگر ما نماینده ایران نبودیم. چرا به تیم ذوب آهن توجه نشد و این موفقیت‌هایش مورد تقدیر قرار نگرفت. متأسفانه حتی نزدیکان باشگاه ذوب‌آهن به این بردها توجهی نشان ندادند و رفتارشان دلسردکننده بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: با مشقت یک تیم مولتی‌میلیارد عربستانی را شکست دادیم تقریباً می‌توان گفت با دستان خالی مقابل حریفان میلیارد عربی به پیروزی رسیدیم. سه برد به دست آوردیم که دو برد آن خارج از خانه بوده است. در قلب دشمن به پیروزی رسیدیم، شکست دادن تیمی از عربستان هم در جنبه‌های ورزشی و هم در سایر جنبه‌ها مورد توجه بسیاری از افراد در عرصه بین‌الملل قرار گرفت اما متأسفم که در مجموعه ورزش کشورمان قدردانی ویژه‌ای از تیم فوتبال ذوب آهن نشد.

آذری افزود: بازیکن برزیلی تیم النصر عربستان 8 میلیون دلار دستمزد داشته است. بازیکن مراکشی این تیم هم بازیکن بزرگی است، تیم النصر در رده دوم جدول لیگ عربستان است ولی وقتی این تیم را می‌بریم کسی نه در ورزش و نه در فوتبال ایران به آن توجه نمی‌کند. نزدیکان باشگاه هم به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار کار خاصی انجام نداده‌ایم.

وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی النصر عربستان، گفت:مربی این تیم به منصوریان در مورد دوندگی زیاد بازیکنان ما گفته بود و اینکه از دوندگی بی‌امان بازیکنان ذوب‌آهن تعجب کرده است تیم ما هم اکنون به هارمونی کامل رسیده است.دیگر برایمان فرقی نمی‌کند که چه جایگاهی داریم و دشمن خارجی و دشمن داخلی چه رفتاری با ما می‌کنند؟!از برخی رفتارهای دلسردکننده متأسفم، ما به این رفتارها عادت کرده‌ایم اما با تمام توان برای سربلندی کشورمان در میادین بین‌‌المللی تلاش می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nldng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط سختی را سپری می کنیم / چرا نمی‌فهمند نماینده ایران در آسیا هستیم؟