تاریخ انتشار: 1397/12/22 14:29
کد خبر: 106783

زمان آغاز تعطیلات نوروزی سپاهان بعد از بازی هفته بیست و دوم اعلام میشود

سرمربی تیم سپاهان بعد از بازی هفته بیست و دوم زمان آغاز تعطیلات نوروزی را اعلام خواهد کرد.
زمان آغاز تعطیلات نوروزی سپاهان بعد از بازی هفته بیست و دوم اعلام میشود

سپاهان اصفهان عصر روز جمعه و در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. بازیکنان سپاهان فردا صبح آخرین جلسه تمرینی پیش از این بازی را در خانه خودشان برگزار می‌کنند و بعدازظهر پنج‌شنبه با پرواز اختصاصی راهی شهر اهواز خواهند شد.

جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک باتجربه سپاهان به دلیل کشیدگی همسترینگ شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد و به همین خاطر او به همراه تیم عازم اهواز نخواهد شد.

محمد ایران‌پوریان که در بازی با تراکتورسازی دچار مصدومیت شده بود با تلاش کادر پزشکی به آمادگی لازم رسیده است، او مدتی است که در تمرینات گروهی به همراه سایر بازیکنان شرکت می‌کند بنابراین از نظر جسمانی مشکلی برای حضور در بازی روز جمعه ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل تیم فولاد بازی خواهد کرد. ضمن اینکه محمد ابراهیمی که به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی نیم‌فصل که در کشور ترکیه برگزار شد دچار مصدومیت شده بود اکنون مدتی است به همراه تیم تمرین می کند اما در تمرینات پرفشار گروهی شرکت ندارد. با این حال او شرایط خوبی را از لحاظ آمادگی بدنی دارد و ممکن است با صلاحدید کادر فنی مقابل فولاد به میدان برود. بازیکنان سپاهان پس از پایان بازی مقابل فولاد به اصفهان برمی‌گردند، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان زمان آغاز و مدت تعطیلات نوروزی تیمش را پس از آخرین بازی سال 97 اعلام خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx9yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت مهاجری در نشست خبری قبل از بازی ذوب آهن