تاریخ انتشار: 1397/12/23 15:12
کد خبر: 106678

قطبی: فردا یک بازی تاریخی برای خوزستان خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساخت ورزشگاه جدید فولاد تشکر کرد.
قطبی: فردا یک بازی تاریخی برای خوزستان خواهد بود

افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شمار را  در این مجموعه (فولاد آره‌نا) می‌بینم. از ته دلم به خاطر کسانی که پشتیبانی کرده و ورزشگاه جدید را احداث کردند، تشکر می‌کنم. احداث این ورزشگاه کادویی به مردم خوزستان و نقطه امیدی برای جوانان خوزستان است. سعی می‌کنم از کلمات مناسبی برای این استادیوم استفاده کنم، چون یاد دوران کودکی‌ام می‌افتم که دوست داشتیم در زمین چمن بازی کنیم. ما بیشتر روی زمین‌های خاکی بازی می‌کردیم یا روی آسفالت. وقتی استادیومی به این زیبایی می‌بینم، امیدی برای جوانان خواهد بود که یک روز بتوانند در این ورزشگاه بازی کنند. از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. با چشم خودم دیدم که از صبح زود همه کارگران مشغول کار هستند.

وی افزود: فردا یک بازی تاریخی برای خوزستان خواهد بود، چون بازی در ورزشگاه زیبایی برگزار می‌شود. واقعا از خوزستانی‌ها که حالا می‌توانند حضور در استادیوم را تجربه کنند، می خواهم بیایند و با اخلاق‌شان نشان بدهند که می‌توانیم با میهمان‌نوازی و احترام از حریف‌مان میزبانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: شاید برخی مواقع نتیجه‌هایی که می‌خواهیم به دست نمی‌آوریم اما به راه‌مان شک نمی‌کنیم. این تیم خیلی زود به هدف‌هایی که می‌خواهد، می‌رسد. با این استادیوم و بازیکنانی که قرار است پرورش دهیم به سطح بین‌المللی می‌رسیم. مردم باید از بازیکنان‌شان پشتیبانی کنند. مردم باید روش بازی را مدنظر قرار دهند و خیلی زود قضاوت نکنند، اگر چه ما همیشه نتیجه را می‌بینیم.

 به دلیل همزمانی پرواز تیم فوتبال سپاهان به اهواز با ساعت برگزاری نشست خبری، امیر قلعه‌نویی به این نشست حضور نیافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnzxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبعلی:  به باشگاه استقلال خوزستان قول داده بودم که برای فولاد بازی نکنم