تاریخ انتشار: 1397/12/23 22:29
کد خبر: 106636

پیش بازی پارس جنوبی - ماشین سازی؛ جدال تیم های میانی جدول در جنوب

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی پارس جنوبی - ماشین سازی؛ جدال تیم های میانی جدول در جنوب

دو تیم هفتم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر در هفته بیست و دوم با قضاوتِ رضا کرمانشاهی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دو تیمی که در میانه های جدول جاخوش کرده اند و نه امید به کسب سهیمه دارند و نه خطر سقوط آن ها را تهدید می کند.

ابتدا از میزبان و تیم زردوش دیدار فردا، پارس جنوبی جم شروع می کنیم. پارس جنوبی با 25 امتیاز از 211 بازی در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و پیروزی در این دیدار خانگی می تواند آن ها را یک پله در این جدول بالا بیاورد. شاگردان تارتار در 5 تقابل اخیر خود صاحب یک برد، دو تساوی و دو شکست شده اند. آن ها که در هفته گذشته و در اصفهان برابر سپاهان متحمل شکست 1-0 شده بودند، در بازی فردای خود با عزمی راسخ برابر ماشین سازان قرار خواهند گرفت.

در سوی دیگر میدان تیم، ماشین سازی تبریز قرار دارد. ماشین سازی با رضا مهاجری در نیم فصل دوم شرایط بهتری را به نسبت نیم فصل نخست تجربه می کند؛ هر چند آن ها در چهار دیدار اخیر خود رنگ برد را ندیده اند و دو تساوی و دو شکست ماحصل کار آن ها در لیگ برتر بوده است. ماشین سازان از 21 بازی گذشته خود توانسته اند 22 امتیاز به دست آورند تا قبل از دیدار جمعه خود در ورزشگاه تختی جم در رده یازدهم لیگ هجدهم قرار داشته باشند. برد احتمالی شاگردان مهاجری برابر پارس جنوبی و همچنین توقف تیم هایی چون نساجی و پیکان می تواند آن ها را دو سه پله در جدول لیگ برتر بالا بیاورد.

کوبل داوری:

 رضا کرمانشاهی-رضا سخندان-رضا قیم-مهدی سید علی-سید رضا مهدوی-محمد هاشمی نسب- ناظر: سعید بطحایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llayr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری به نشست خبری نرسید