تاریخ انتشار: 1397/12/23 23:04
کد خبر: 106632

برانکو مربی باهوشی است،می‌داند ایراد کار پرسپولیس کجاست؟!

هافبک اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برانکو مربی باهوشی است و من همیشه او را به خاطر فوتبالی که تیم پرسپولیس به نمایش گذاشته تحسین کرده‌ام.
برانکو مربی باهوشی است،می‌داند ایراد کار پرسپولیس کجاست؟!

محسن عاشوری به همراه تیم خوشه طلایی صدرنشین گروه الف لیگ ۲ است و با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با تیم داماش گیلان و اینکه تنها سه هفته به پایان بازی‌ها باقی‌مانده شانس زیادی برای صعود به لیگ یک دارد. تیم او دارای بیشترین برد در بازی‌ها است و کمترین گل خورده را دارد. به همین بهانه دقایقی با هافبک خلاق و طراح سال‌های دور پرسپولیس صحبت کردیم که در زیر می‌خوانید.

* باید به شما بابت صعود تیم خوشه طلایی به لیگ یک تبریک گفت!

نه. ما فعلاً فقط در صدر جدول قرار داریم، اما به لیگ یک صعود نکرده‌ایم. واقعیت این است که سه بازی سخت پیش رو داریم و پای ۹ امتیاز در میان است و اگر در این سه بازی موفق عمل نکنیم قهرمان نخواهیم شد و مستقیم به لیگ یک صعود نخواهیم کرد. حریف بعدی ما شهرداری بم است که در آخرین بازی اش تیم داماش گیلان را متوقف کرده است. بنابراین با تیم خوبی بازی داریم. بعد از شهرداری بم باید با داماش گیلان بازی کنیم که شما بهتر از من می‌دانید این تیم به دیدار پایانی جام‌حذفی راه پیدا کرده است. در بازی آخر هم به طور حتم سردار بوکان جلوی ما با انگیزه فوتبال خواهد کرد. بنابراین باید بگویم ما به لیگ یک صعود نکرده‌ایم.

*کمی در مورد پرسپولیس صحبت کنید. این تیم به السد باخت!

خب ما روز سه‌شنبه در تهران با مقاومت بازی داشتیم و ساعاتی بعد از بازی هم درگیر یک‌سری کار‌های شخصی شدم. بازی پرسپولیس را ندیدم، اما به طور حتم وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد یا در نتیجه گیری دچار تزلزل می‌شود حتماً یک‌سری ایراد فنی دارد. برانکو مربی باهوشی است و من همیشه او را به خاطر فوتبالی که تیم پرسپولیس به نمایش گذاشته تحسین کرده‌ام. برانکو می‌داند ایراد کار پرسپولیس در حال حاضر کجاست و باید به او فرصت بدهیم که ایرادات را برطرف کند و تیم را به روز‌های خوب گذشته برگرداند. تیم با وجود کسب یک امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود دارد و در لیگ برتر هم موقعیت قهرمانی برای تیم مهیاست. نکته‌ای که موجب بازگشت زودهنگام تیم به روز‌های خوب گذشته خواهد شد حمایت از تیم است. در چنین شرایطی تیم از نظر روحی و روانی بالا خواهد آمد و دوباره برای جنگیدن با حریف روحیه خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewomy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشوری مربی خوشه طلایی شد؛ قربانی در آستانه بازگشت به بوکان