تاریخ انتشار: 1397/12/24 15:24
کد خبر: 106591

رخ دادن اتفاقی جالب در تاریخ دو باشگاه سپاهان و فولاد

تیم فولادخوزستان در لیگ شانزدهم و در اولین بازی پس از افتتاح ورزشگاه نقش جهان به این ورزشگاه پاگذاشت و حالا در خوزستان هم اتفاق مشابهی در حال رخ دادن است.
رخ دادن اتفاقی جالب در تاریخ دو باشگاه سپاهان و فولاد

چند روز پیش بود که پس از پیگیری های باشگاه فولادخوزستان در نهایت اجازه بازی در ورزشگاه فولاد آره نا از سوی شورای تامین صادر شد و این ورزشگاه مدرن با دیدار دو تیم فولادخوزستان در برابر سپاهان رونمایی می شود.

نکته جالب توجه اینکه زمانی که در لیگ شانزدهم ورزشگاه نقش جهان افتتاح شد، این تیم فولادخوزستان بود که اولین دیدار رسمی را مقابل طلایی پوشان اصفهانی برگزار کرد.

طی آن مسابقه که سرمربی فولادخوزستان نعیم سعدوای بود و سرمربی سپاهان عبدالله ویسی، دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. برای فولادی ها ساسان انصاری گل زد و برای سپاهان موسی کولیبالی.

دیدار دو تیم سپاهان و فولادخوزستان حالا و در یک افتتاحیه دیگر از دقایقی دیگر آغاز می شود و حالا باید ببینیم در این مسابقه چه نتیجه ای در بازی رقم خواهد خورد ولی بی شک فارق از هر نتیجه ای که در بازی کسب می شود، رونمایی از فولاد آره نا مهم ترین اتفاق روز یا حتی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به شمار می رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjo5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان از سد فولادی گذشت/ پیکان ۳ امتیاز را از چنگ صنعت نفت خارج کرد