تاریخ انتشار: 1397/12/25 00:45
بررسی صدرنشین؛
کد خبر: 106512

استقلال، پرسپولیس و تراکتور؛ سه مدعی اصلی قهرمانی/ محکم بچسب!

تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شانس صدرنشین شدن را دارند.
استقلال، پرسپولیس و تراکتور؛ سه مدعی اصلی قهرمانی/ محکم بچسب!

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر تا این جای کار به سود سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی رقم خورده است. سپاهان در این هفته برابر فولاد متوقف شد تا این فرصت را به سه تیم دیگر که در کورس قهرمانی هستند بدهد. 

استقلال روز شنبه باید در خانه به مصاف تیم نساجی مازندران برود. آبی پوشان همیشه یک گربه سیاه برای مربی کهنه کار لیگ برتری یعنی مجید جلالی بوده اند و به نظر می رسد با توجه به شرایط جدول  شاگردان شفر فقط و فقط برای کسب سه امتیاز پا به میدان می گذارند. اما تنها بردن نساجی آن ها را به صدر نمی رساند بلکه صدرنشینی استقلالی ها به رقیب دیرینه‌شان وابسته است. اگر پرسپولیس در دیدار روز شنبه برابر سپیدرود به تساوی برسد و یا بازی را واگذار کند استقلال با برد به صدر می رسد.

بدون شک شاگردان برانکو به دنبال این هستند که از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند. آن‌ها باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف سپیدرود بروند. شاید کار سرخپوشان پایتخت آسان به نظر برسد ولی دست نشان سرمربی سپیدرود از این دیدار به عنوان آسان ترین جدال رشتی‌ها نام برد. صدر نشینی پرسپولیس به تیم دیگری وابسته نیست و فقط نیاز است پرسپولیس در این دیدار پیروز شود تا مجدد به جایگاه خود باز گردد.

از استقلال و پرسپولیس که بگذریم به تراکتورسازی می رسیم که اکنون صدرنشین موقت لیگ برتر می باشد. تراکتورسازان در این هفته در یک دیدار حساس برابر پدیده به برتری رسیدند تا به صدر برسند. اما اگر بخواهیم آن ها را در پایان این هفته صدرنشین ببینیم باید استقلال برابر نساجی امتیاز از دست بدهد و همچنین پرسپولیس بازی روز شنبه خود را برابر سپیدرود واگذار کند و حتی اگر پرسپولیس به تساوی برسد پرشور ها از صدر پایین می آیند.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llkq7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزیابی مسیر پیش روی بالانشینان لیگ برتر/کدام تیم شانس قهرمانی دارد؟

وضعیت استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مشخص شد!
پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛