تاریخ انتشار: 1397/12/26 10:56
اوضاع بحرانی تیم لیگ برتری؛
کد خبر: 106355

آینده نساجی اگر تاریک نباشد روشن هم نخواهد بود!

نساجی از جمله معدود تیم های قدیمی است که با وجود همه مشکلات در دهه های اخیر زنده مانده است و به حیات خود ادامه می دهد قطعا به این دلیل که ریشه در قلب ها دارد.
 آینده نساجی اگر تاریک نباشد روشن هم نخواهد بود!

نساجی با وجود پتانسیل بالای فنی و هم چنین برخورداری از حمایت ده ها هزار تماشاگر 24 سال در سطح اول فوتبال کشور حضور نداشت و حالا هم که به لیگ برتر آمده درگیر حواشی است. یک روز مدیر عامل استعفاء می دهد. روز دیگر شرکا با هم به مشکل برمی خورند و در نهایت هم یکی از مالکین می گوید من دیگر نساجی را نمی خواهم و حالا بازیکنان و کادر فنی از خود می پرسند آینده اشان چه خواهد شد و بی شک با این شرایط روحی و روانی تیم نمی تواند روی مسایل فنی متمرکز شود و اهدافی را دنبال کند که مورد خواست تماشاگران است.

بله نساجی در همه سال های اخیر درگیر مشکلات مالی بوده و هر گاه پول به این تیم تزریق شده حاشیه ها تیم را به بیراهه برده است و دقیقا به همین دلیل بود که تیم بیش از دو دهه در سطح اول فوتبال کشور حضور نداشت و حالا هم که به لیگ برتر آمده درگیر حواشی است و بی شک با ادامه این رونده آینده اگر تاریک نباشد روشن هم نخواهد بود.

نساجی برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور بیش از دو دهه انتظار کشید اما سقوط به دسته پایین تر یک فصل زمان می برد. فوتبال امروز با گذشته تفاوت های زیادی داشته و اگر پول نباشد عشق تماشاگران و واژه هایی چون تعصب کار را پیش نمی برد. البته که نساجی و تماشاگرانش ارزش این را دارند که صنیعی فر و حدادیان اختلافات را کنار بگذارند و یکدل و یک رنگ شوند و هم چنان حامی تیم باشند. همان طور که این حمایت منجر به بازگشت تیم به سطح اول فوتبال کشور بعد از 24 سال شده است.

اختلافات درونی مالکین باشگاه که در نهایت منجر به انصراف صنیعی فر از تیمداری شده! به راحتی و با یک جلسه رودررو قابل حل است چرا که نساجی و تماشاگرانش همان طور که اشاره شد این قدر ارزش دارند که این دو به بهانه مسایل پیش افتاده تیم را غرق اختلافات درونی نکنند. نساجی بهترین برند برای تبلیغ صنایع صاحبان آن است. به خصوص با تماشاگران پرشور و پرتعدادی که دارد و اینکه با پا پیش گذاشتن مدیران استانی می تواند زمینه ساز کاهش پرداخت مالیات برای مالکین آن باشد.

البته که مدیران استانی باید قدردان بخش خصوصی باشند که در سال های اخیر برای تیم هزینه کردند و از همه مهمتر به گونه ای تدبیر کنند که صنیعی فر و حدادیان هم چنان در گود باقی بمانند تا نساجی با اقتدار به حیات ادامه دهد. پرداخت دستمزدها به چالش بیافتد نساجی بی شک خیلی زود با لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw8md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی آماری به لیگ برتر/استقلال،بهترین تیم نیم فصل دوم