تاریخ انتشار: 1398/01/11 19:42
کد خبر: 105005

سرجیو: ذوب‌آهن موقعیت چندانی بعد از 10 نفره شدن ما نداشت

پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زمان زیادی ۱۰ نفره بودیم و همین باعث شد نتوانیم بازی خوبی انجام دهیم اما بازیکنان ما خیلی تلاش کردند.
سرجیو: ذوب‌آهن موقعیت چندانی بعد از 10 نفره شدن ما نداشت

پائولو سرجیو پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که دیدید بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم که ذوب‌آهن تیم بسیار قوی است. 10 نفره شدن از دقیقه 30 بازی کار ما را خیلی خیلی سخت کرد. بازیکنان ما تلاش بسیار زیادی انجام دادند اما با یک اشتباه کوچک گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم امتیازی بگیریم. زمان زیادی 10 نفره بودیم و همین باعث شد نتوانیم بازی خوبی انجام دهیم اما بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. ذوب‌آهن هم خوش شانس بود که توانست گل دوم را بزند چون ما بعد از 10 نفره شدن موقعیت گل زیادی به حریف ندادیم. شهاب گردان هم عکس‌العمل خاصی نداشت و در واقع ذوب‌آهن موقعیت چندانی بعد از 10 نفره شدن ما نداشت.

وی در مورد اینکه چرا تعویضی بعد از 10 نفره شدن انجام نداده است؟ تصریح کرد: تفاوتی نداشت با بازیکنان داخل زمین یا کسانی که بیرون بودند ما بازی بسیار سختی داشتیم. بازیکنان وقتی خسته شدند که من تعویض را انجام دادند. ما بازیکن خسته نداریم.

سرمربی تیم صنعت نفت در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه او بعد از دریافت گل تعویض کرده است و شاید اگر تیمش گلی نمی‌خورد اصلاً تعویضی انجام نمی‌داد،‌ گفت: بله، شاید تعویض نمی‌کردم!

سرجیو در واکنش به این پرسش که آیا هنوز مشکلش با حسین بغلانی حل نشده است؟ با صدایی بلند و با عصبانیت عنوان کرد: اگر بخواهید عادلانه تصمیم بگیرید ما باید نگران بازیکنان داخل زمین باشیم. ما می‌توانیم 10 بازیکن را داخل زمین بگذارید و 10 بازیکن دیگر را روی نیمکت بگذارید. در این صورت شما می‌گویید چرا آن 10 بازیکن دیگر را بازی ندادید. صحبت کردن بعد از بازی خیلی راحت است و همه کارشناس می‌شوند! ما در 15 دقیقه پایانی گل دوم را دریافت کردیم و اگر این گل را نمی‌خوردیم هیچکس الان این صحبت‌ها را نمی‌کردید.

«تیم صنعت نفت 15 تساوی، 6 باخت و دو پیروزی به دست آورده است، شما می‌خواهید چه کار کنید؟ آیا با همین روند می‌خواهید به لیگ دسته اول سقوط کنید؟» وی در واکنش به مطرح شدن این سوال از سوی خبرنگاری گفت: با این طرز حمایت از سوی شما (خبرنگاران)، تیم در لیگ نخواهند ماند!

سرمربی تیم صنعت نفت در واکنش به اعتراض خبرنگاران نسبت به عملکرد بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: ما تلاش کردیم بازیکنان ایرانی بیاوریم، تا روز آخر هم به کسی بی‌احترامی نخواهم کرد. پس من به شما احترام گذاشتم و شما هم به ما احترام بگذارید، تا روز آخر! از روز اول من نسبت به هیچ چیز شکایت نکردم، اما یک کتاب در مورد این قضیه دارم. خیلی ساده است اینجا بیایم و گلایه کنم. من مسئولیت را پذیرفته‌ام.

 در پایان نشست خبری سرجیو درگیری لفظی شدیدی بین خبرنگاران و سرمربی صنعت نفت رخ داد که در جریان این درگیری الفاظ رکیکی از سوی سرجیو استفاده شد و در ادامه سرمربی زردپوشان آبادانی با عصانیت و درگیری سالن نشست را ترک کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awowv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرجیو: امیدوارم سه امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم