تاریخ انتشار: 1398/01/16 17:08
کد خبر: 104551

ترکیب سپاهان برابر نساجی مازندران اعلام شد

امیرقلعه نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار حساس برابر نساجی مازندران اعلام کرد.
ترکیب سپاهان برابر نساجی مازندران  اعلام شد

سپاهان از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی می رود. سپاهان در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد؛ پس امیرقلعه نویی به جز استنلی کی روش که به دلیل محرومیت از ترکیب دور مانده، هیچ تغییری در فهرست نفرات ثابت تیمش ایجاد نکرده است.

11 بازیکن اصلی سپاهان به شرح زیر هستند:

پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، محمد کریمی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و علی قربانی.

•  امیرقلعه نویی مقابل نساجی مازندران بار دیگر از حسن جعفری در پست دفاع راست استفاده کرده و ترجیح داده علیرغم اینکه محمد ایران پوریان مصدومیت را پشت سر گذاشته از این بازیکن استفاده نکند.

•  محمد کریمی برای دومین بازی متوالی به ترکیب اصلی راه یافته. این بازیکن جوان در نیم فصل اول پدیده لیگ بود ولی در نیم فصل دوم امیرقلعه نویی علاقه ای به حضور او در ترکیب نشان نداد.

•  در بخش هجومی تیم استنلی کی روش محروم بود و قربانی برای دومین مرتبه در پست تخصصی خود یعنی مهاجم هدف بازی می کند.

•  سجاد شهباززاده و مهرداد محمدی دو وینگر راست و چپ تیم هستند و از پست توسط کریمی و کومان سعی بر ایجاد موقعیت برای قربانی خواهند داشت.

•  سیاوش یزدانی و عزت پورقاز دو مدافع میانی مطمئن تیم در بازی های گذشته بوده اند و در این دیدار هم حضور دارند و سعید آقایی مانند تمام بازی های فصل دفاع چپ تیم است.

•  قلعه نویی در این دیدار از سیستمی تهاجمی استفاده کرده که نشان می دهد برای پیروزی به زمین خواهد آمد. مهدی کیانی در ترکیب 3-3-4 نقشی بسیار حیاتی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48azxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی قلعه نویی در خصوص دیدار با استقلال

نساجی مقابل پیکان و سپاهان به میدان می‌رود
محک جدی پاشازاده در دو دیدار دوستانه؛