تاریخ انتشار: 1398/01/22 14:38
کد خبر: 103827

با تمام وجود مقابل تراکتورسازی قرار خواهیم گرفت

کمک مربی سپیدرود از هواداران این تیم خواست تا با حضور پرشور خود در استادیوم، آنها را برای سود بردن از آخرین شانس‌های بقا کمک کنند.
با تمام وجود مقابل تراکتورسازی قرار خواهیم گرفت

سپیدرود هفته گذشته نتیجه موفقی مقابل ذوب آهن کسب کرد و با تساوی برابر شاگردان علیرضا علیرضا منصوریان اکنون همچنان شانس بقا را برای خود قائل است. مازیار ربیعی فر، بازیکن گیلانی که اکنون در دوران مربیگری در کنار نادر دست نشان از امیدواری زیادی برای بقای سرخ‌ها برخوردار است، از هواداران این تیم می‌خواهد با حضور در استادیوم و حمایت از بازیکنان آنها را برای بقا امیدوار کنند.

ربیعی‌فر در این خصوص می‌گوید: در رشت هیچ کس ناامید نیست. این روحیه را خصوصا در بین بازیکنان می‌بینیم. هواداران هم مثل همیشه کنار ما هستند. من سال‌ها در گیلان بازی کردم و واقعا حیف است اگر بچه‌های گیلان در سطح اول فوتبال نباشند. فکر می‌کنید اگر خدای ناکرده سپیدرود به دسته پایین‌تر برود کسی کمک می‌کند؟ شما همین الان وضعیت چوکای تالش، ملوان و داماش را ببینید. هر کدام در مقطعی در سطح اول فوتبال ایران بودند و اکنون در رقابت سخت برای صعود گیر افتاده‌اند. داماش کار بزرگی کرد که به فینال جام حذفی رسید. این نشان می‌دهد بچه های رشت هنوز سرشار از استعداد و انرژی هستند. باید به آنها احترام گذاشته شود و بهترین حمایت از آنها صورت گیرد. نباید گذاشت کوچکترین کم کاری انجام شود تا در پایان فصل حسرت بخوریم که می‌توانستیم کاری کنیم تا کار به اینجا نکشد. با همه این مسائل ما به تیم اعتماد و ایمان داریم. بچه‌ها نه مصدومیت می‌شناسند و نه سر سوزنی کم می‌گذارند و می‌خواهند در این هفته‌های باقی مانده با تمام وجود برای بقا تلاش کنند. ما در کنار هواداران قادر هستیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم. آنها در دیدارهای اخیر همیشه کنار تیم بوده‌اند و مطمئن هستیم باز هم تا ثانیه آخر کنار ما خواهند بود.

وی درباره بازی با تراکتورسازی گفت: نباید اشتباهی مرتکب شویم. ما بازی بزرگی را با پرسپولیس واگذار کردیم اما بعد از آن بچه‌ها در دو بازی کیفیت بالای خود را مقابل پیکان و مخصوصا ذوب آهن نشان دادند. جای اشتباهی باقی نمانده است و ما اینبار با تمام وجود مقابل تراکتورسازی قرار خواهیم گرفت. سکوهای سردار جنگل یک بار دیگر درس معرفت و حمایت خواهند داد تا همه بدانند بهترین هوادار را داریم. هواداری که مطئنا فصل آینده هم تیم را در لیگ برتر حمایت خواهد کرد. همه چیز به خودمان بستگی دارد و نتیجه گرفتن مقابل تراکتورسازی سخت نیست.

ربیعی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تراکتورسازی تیم قدرتمندی است. بازیکنان باکیفیتی دارد و حضور سه کاپیتان تیم ملی و چهره‌های تاثیرگذار خارجی نشانگر این موضوع است. آنها در کورس قهرمانی نیز قرار دارند اما نباید به تیم ما به عنوان تیم قعرنشین نگاه کنند و اینکه امتیاز گرفتن از رشت آسان است. ما در این بازی و دیدارهای باقی مانده برای غرور بچه‌های رشت به میدان خواهیم رفت و نمی‌گذاریم شانس‌ها از دست برود.

کمک مربی سپیدرود در پایان گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها کار نداریم. اگر خودمان بتوانیم به امتیازات برسیم خیال مان بابت بقا راحت خواهد بود. باید از اشتباه رقبای ما در جدول هم سود ببریم. کار خیلی سخت است اما بچه‌های ما می‌خواهند یک کار بزرگ را به نام خود کنند و برای دستیابی به آن باید در جدال با تراکتور مدعی قهرمانی به نتیجه خوبی برسیم. همه ما به تیم ایمان داریم و هواداران هم سهم بزرگتری در این راه خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ax5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پیکان و توقف سایپا مقابل نساجی در نیمه اول