تاریخ انتشار: 1398/01/23 19:03
کد خبر: 103698

پدیده 3 - نفت مسجدسلیمان0؛ یحیی و یارانش نفت را به آتش کشیدند

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-0 به سود پدیده به پایان رسید.
پدیده 3 - نفت مسجدسلیمان0؛ یحیی و یارانش نفت را به آتش کشیدند

 پدیده از همان ابتدای بازی نمایش هجومی از خود ارائه داد. حملات پدیده در 15 دقیقه ابتدایی به خوبی توسط مدافعین و دروازه بان نفت مسجد سلیمان دفع شد. پدیده بالاخره توانست به گل برسد! ارسال محمد آقاجانپور از میانه میدان با ضربه سر تماشایی مسعود ریگی همراه شد و این توپ دور از دستان مهرداد طهماسبی به گل نخست پدیده تبدیل شد. پدیده پس از زدن گل نخست بازهم به حملات خود ادامه داد. پاس امین قاسمی نژاد با شوت مهربان همراه شد اما راهی به دروازه نفت مسجد سلیمان پیدا نکرد.

نفت برای نخستین بار بر روی دروازه پدیده خطرساز شد! ارسال نصاری در دقیقه 23 با ضربه آکروباتیک پاداش همراه شد که توپ در دستان یوسف بهزادی جای گرفت. خطای اعلام شده به روی بازیکنان پدیده را سعید صادقی کوتاه کار کرد و امین قاسمی نژاد پس از پشت سر گذاشتن یک بازیکن نفت مسجد سلیمان، با شوتی دیدنی و غیر قابل مهار برای دومین بار دروازه طهماسبی را باز کرد تا پدیده در 30 دقیقه ابتدایی دوبار دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرده باشد. پدیده پس از برتری 2-0 در 30 دقیقه ابتدایی بیشتر سعی در کنترل بازی داشت و موفق هم شد. نیمه نخست با نتیجه 2-0 به سود پدیده به پایان رسید.

نیمه دوم آرام تر از نیمه نخست آغاز شد. پدیده که نتیجه مورد انتظار خود را کسب کرده بود با آرامش خاصی بازی را دنبال می کرد و نفت مسجد سلیمان هم قدرت نزدیک شدن به دروازه پدیده را نداشت. صبر پدیده بالاخره جواب داد! حرکت زیبای بهنام برزای با پاس به عقب این بازیکن همراه شد که امین قاسمی نژاد با یک ضربه فنی زیبا و با چاشنی شانس توانست گل سوم پدیده و گل دوم خود را به ثمر برساند. شوت قاسمی نژاد پس از برخورد به پای حسینی به گل سوم پدیده تبدیل شد.

پدیده پس از گل سوم بازهم یک نمایش زیبای هجومی را از خود ارائه داد اما مهرداد طهماسبی در چند مرحله مانع از گل های بیشتر پدیده شد. نفت مسجد سلیمان پس از مدت ها بر روی دروازه پدیده خطرساز شد که شوت اسماعیل شریفات را بهزادی در اختیار گرفت. بازی در دقایق پایانی آرام دنبال شد تا اینکه تکل خشن غلامرضا پور و درگیری های پس از این تکل باعث شد تا رضا کرمانشاهی این بازیکن را اخراج کند تا نفت مسجد سلیمان در 2 دقیقه پایانی 10 نفره به بازی ادامه دهد.

ترکیب دوتیم:

پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، بهنام برزای و حسین مهربان

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، سیدمحمد حسینی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، محمدصادق صادقی، ایوب طاهری، اکبر آفاقی، فرشید پاداش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279xln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمان نوازی به سبک زردهای زاگرس؛ پدیده بعد از ۷۱۹ روز در شهر اولین‌ها