تاریخ انتشار: 1398/01/23 23:13
کد خبر: 103679

پیش بازی پیکان - ذوب آهن؛ جدالی بدون استرس و در آرامش

در چارچوب هفته بیست و پنجم از لیگ برتر فوتبال  ایران، دو تیم پیکان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی پیکان - ذوب آهن؛ جدالی بدون استرس و در آرامش

دو تیم پیکان و ذوب آهن برگزار کننده دیداری از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند. دیداری که دو تیم با آرامش خاصی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت؛ زیرا نه خطر سقوط آن ها را تهدید می کند و نه امید به سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا، استرسی به جان سرمربیان و بازیکنان دو تیم می اندازد.

ابتدا به میزبان و تیم آبی پوش دیدار فردا، پیکان تهران می پردازیم. شاگردان حسین فرکی با 25 امتیاز از 244 بازی در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ هجدهم قرار دارند و فاصله آن ها با منطقه سقوط 10 امتیاز است و به همین دلیل بعید است خطر سقوط به لیگ دسته اول این تیم را تهدید نماید. از این رو پیکان در بازی فردای خود بدون هیچ استرس خاصی در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر خواهد شد و در صورت پیروزی در دیدار برابر ذوب آهن می تواند چند پله ای در جدول مسابقات بالا بیاید.

در سوی دیگر میدان، تیم ذوب آهن قرار دارد. شاگردان علیرضا منصوریان با نتایج بسیار خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده اند و دور رفت مرحله گروهی را باصدر نشینی به پایان بردند، در دیدار برابر پیکان حاضر خواهند شد. ذوب آهن با علی منصور روزهای خوبی را چه در لیگ برتر و چه آسیا تجربه می کند و برای ادامه روند موفقیت های خود این بار تیم پیکان را پیش رو خواهند داشت. ذوب آهن هم به مانند پیکان، خطر سقوط آن ها را تهدید نمی کند و از همین رو ذوب آهن می تواند به بازی های باقیمانده لیگ به چشم مسابقاتی تدارکاتی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیندیشد. ذوب آهن با 23 بازی و کسب 26 امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برتر قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwdpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمازی:حرف‌های من تکراری شده است / دیگر نمی‌دانم چه بگویم!