تاریخ انتشار: 1398/01/24 11:36
کد خبر: 103632

تراکتوری ها مدعی بودن را به فروزان مدیون هستند!

محسن فروزان نقش مهمی در بالانشینی و مدعی بودن تراکتورسازی در این فصل داشته است.
تراکتوری ها مدعی بودن را به فروزان مدیون هستند!

در روزى که همه تبریزى ها آماده بودند تراکتور را صدرنشین جدول لیگ برتر ببینید باخت این تیم مقابل سپیدرود رشت تمام معادلات را برهم ریخت و آنها کسى را مقصر نمى دانستند جز محسن فروزان دروازه بان تراکتور.

قطعا محسن فروزان نقش مهمی در مدعی بودن و بالانشینی تراکتورسازان داشت و اشتباه نیز جز فوتبال است دقیقا زمانی که فروزان کلین شیت های های خود را شروع کرد تراکتورسازان نیز سید صعودی را طی کردند. بی تردید فروزان بیش از سایر بازیکنان علاقه‌مند بود تا دروازه تراکتورسازی بسته بماند چون با کلین شیت در این دیدار خود را به رکورد سیدحسین حسینی نزدیک می کرد و در یک قدمی آن قرار می گرفت.

فروزان که در نیم فصل دوم تبدیل به نقطه قوت این تیم شده بود و 649 دقیقه دروازه تراکتور را بسته نگه داشته بود،امیدوار با کلین شیت در دو بازى آینده بتواند رکورد حسین حسینى در فصل گذشته را بشکند ولى جریان مسابقه بر خلاف خواسته وى جلو رفت.دقیقه دو بازى بود که روى پاس اشتباهى که به مهرداد بایرامى مهاجم سپیدرود داد دروازه خود را باز شده دید،هرچند تراکتور توانست توسط مسعود شجاعى به گل تساوى برسد ولى تیم سپیدرود توسط فردوسى در دقایق پایانى نیمه اول گل دوم را به ثمر برساند و با برترى به رختکن برود.

در نیمه دوم که تراکتورسازى سازى براى جبران نتیجه سراسر حمله شده بود، حسین شنانى بازیکن سپیدرود با فرار زیبا توانست مدافعان تراکتور را کنار بزند و شوت را خود روانه دروازه تى تى ها کرد با عدم واکنش مناسب فروزان توپ به مهرداد بایرامى رسید و توانست گل دوم خود و سوم سپیدرود را به ثمر برساند که آب سردى بود بر پیکره تیم تراکتور که خود را از قبل برنده مى دانستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewejy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود 3 - تراکتورسازی 1؛ برد غیره منتظره و شیرین یاران میرزا؛ فروزان پرشورها را در سپیدرود غرق کرد