تاریخ انتشار: 1398/01/29 23:48
کد خبر: 102911

پیش بازی پارس جنوبی - سپیدرود؛ بهترین فرصت برای بقا؛ تلاش شمالی ها برای فرار از منطقه خطر

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و ششم، تیم های پارس جنوبی و سپیدرود در ورزشگاه تختی جم به مصاف  هم خواهند رفت.
پیش بازی پارس جنوبی - سپیدرود؛ بهترین فرصت برای بقا؛ تلاش شمالی ها برای فرار از منطقه خطر

تیم فوتبال پارس جنوبی این روزها شرایط خوبی ندارد. جدا از شرایط فنی شاگردان تارتار که در هفته های اخیر با افت مواجه شده است، شرایط مالی بد پارس جنوبی بازیکنان این تیم را بی انگیزه کرده است. بازیکنان پارس جنوبی با منتشر کردن مطالبی در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، اعتراض خود را به این مسئله نشان داده اند. پارس جنوبی در هفته بیست و پنجم با نتیجه 1-0 مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد. پارس جنوبی در هفته 24 مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید و به نوعی ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کرد.

در طرف مقابل هم تیم فوتبال سپیدرود پس از روی کار آمدن نادر دست نشان یک برد، یک تساوی و یک باخت را به دست آورده است. شاگردان دست نشان با ارائه یک نمایش فوق العاده در هفته 25 ام مقابل تراکتورسازی، موفق شدند با نتیجه 3-1 این تیم پر ستاره را از پیش رو بردارند و امید های خود را برای ماندن در لیگ برتر زنده کنند.

سپیدرود که پس از آمدن دست نشان روند روبه رشدی داشته است، در هفته 24 هم موفق شد با متوقف کردن ذوب آهن آماده این روزها، یک امتیاز را به اندوخته های خود اضافه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxkvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مهاجم کامرونی از امروز در تمرینات سپیدرود