تاریخ انتشار: 1398/02/08 14:43
کد خبر: 101934

تردید مدیران استقلال از اخراج شفر انتخاب مربی بعدی نیست

مساله اصلی و دغدغه ویژه مدیریت استقلال این نیست که چه کسی جایگزین شفر شود.
تردید مدیران استقلال از اخراج شفر انتخاب مربی بعدی نیست

آنها موافقت تلویحی فرهاد مجیدی را برای سرمربیگری در پنج بازی باقیمانده را اخذ کرده اند اما مانده اند که تبعات اخراج شفر را چگونه به جان بخرند. شفر با استقلال برای فصل بعد قراردادی یک میلیون و دویست هزار یورویی دارد که به روایت برخی اعضای هیات مدیره قطعی است و به گفته برخی هم می شود به بند فسخی تکیه کرد که بر اساس آن با پرداخت ششصد هزار دلار برگه فسخ قرارداد را گرفت و چه بسا هم که با چانه زنی آن را به پانصد هزار دلار رساند.

مساله این است که هیچ مقامی  به درستی و دقیق  نمی گوید  که فسخ با شفر برای آبی ها تاوانی یک. میلیون و دویست هزار یورویی را به همراه دارد یا ششصد هزار دلاری. حالا دلیل سکوت فتحی اعلام بی خبری او از اخراج شفر  هم همین تبعات فسخ قرارداد است و این ما را دقیقا  به یاد روزهایی می اندازد که رویانیان چاره ای نداشت جز اخراج ژوزه برای نجات پرسپولیس و حالا هم فتحی تصور می کند با جو ایجاد  شده اگر شفر را اخراج نکند چه بسا که تیمش در پنج بازی باقیمانده از کسب سهمیه آسیا هم محروم شود و در آسیا هم شانسی برای صعود نداشته باشد.

حالا شفر شده ژوزه مانویل و لام تا کام حرف نمی زند و فقط دنبال مدرک جمع کردن است و فتحی مراقب است حرفی نزند که شفر از آن در دادگاه ها بهره ببرد. آیا شفر با استقلال به توافق می رسد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw6ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد رادوشوویچ با پرسپولیس دوباره تمدید می‌شود؟

... و ناگهان فرهاد در وضعیت سولشر
پنجمین مربی استقلال در دوران حضور برانکو