تاریخ انتشار: 1398/02/16 21:58
کد خبر: 101046

استقلال 1 - الدحیل 1؛ وداع زودهنگام آبی پوشان از آسیا

در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال ایران مقابل الدحیل قطر صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان فرهاد مجیدی به تساوی 1 بر 1 رسیدند و از دور بازی‌ها کنار رفتند.
استقلال 1 - الدحیل 1؛ وداع زودهنگام آبی پوشان از آسیا

در نیمه اول بازی با برتری نسبی استقلالی‌ها آغاز شد. در دقیقه 12 ضربه ایستگاهی دیدنی پاتوسی به تیر دروازه الدحیل برخورد کرد. در ادامه دو تیم با شوت‌های از راه دور و سانتر از جناحین شانس خود را امتحان کردند.

در دقیقه 20 یوسف العربی در موقعیت مشکوک به آفساید با سید حسین حسینی تک به تک شد که حسینی توپ را به زیبایی مهار کرد. در دقیقه 24 روی سانتر سهرابیان توپ به مرتضی تبریزی رسید که شوت او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه الدحیل به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلال بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 53 ارسال وریا غفوری به فرشید باقری رسید و ضربه او به مهدی بن عطیه برخورد کرد و در ادامه شوت روزبه چشمی در شلوغی محوطه  جریمه به گل اول استقلال تبدیل شد. هنوز 3 دقیقه از گل استقلال نگذشته بود که ادمیلسون جونیور از روی ریباند شوت او به درون دروازه استقلال غلتید.

در دقیقه 56 شوت خطرناک پاتوسی از کنار دروازه الدحیل به بیرون رفت. در دقیقه 72 ارسال دیدنی پاتوسی با ضربه سر کم دقت مرتضی تبریزی همراه بود تا بهترین بخت استقلالی‌ها برای گل دوم این گونه از بین برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yggma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از لباس استقلال خوزستان و لخویا قطر

منصوریان: بامهار السد، ژاوی هم مهار می شود
فردا آزمایش بزرگ برای جوانان ماست