تاریخ انتشار: 1398/02/20 19:40
کد خبر: 100645

ربیعی فر: نقاط ضعف و قوت حریف را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اهمیت بالای جدال با نساجی مازندران از این دیدار به عنوان مرگ و زندگی یاد کرد.
ربیعی فر: نقاط ضعف و قوت حریف را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم

مربی سپیدرود رشت که در غیاب نادر دست نشان که به دلیل محرومیت قادر به حضور در نشست خبری نبود، در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: دربی شمال، بازی مرگ و زندگی برای سپیدرود بوده و چاره‌ای جز پیروزی مقابل نساجی مازندران نداریم، در دیدار مقابل نساجی روی حمایت هوادارانمان حساب ویژه‌ای بازکرده و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به اهمیت دستیابی به امتیاز این بازی برابر بقا گفت: نساجی به کمک هوادارانش و بازیکنان و کادرفنی خوبی که داشته، نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است ولی ما سپیدرود رشت هستیم و روند خوبی در هفته‌های گذشته داشته‌ایم، با کسب این سه امتیاز نصف راه بقا در لیگ برتر را طی می‌کنیم.

ربیعی‌فر با تمجید از عملکرد و تلاش بازیکنان سپیدرود طی هفته برای دستیابی به آمادگی جدال با نساجی گفت: نقاط ضعف و قوت حریف را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و به‌خوبی نساجی را می‌شناسیم، از هوادارانمان می‌خواهیم به‌سان بازی‌های گذشته از تیم حمایت کنند و در کنار یکدیگر، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سپیدرود در این دیدار به دلیل محرومیت، نادر دست نشان را روی نیمکت در اختیار نخواهد داشت. ربیعی‌فر با اشاره به دیگر محرومان این تیم گفت: حسین شنانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان، مشکلی برای بازی مقابل نساجی ندارد.

وی با اشاره به تاثیر غیبت دست نشان در این دیدار گفت: حضور ایشان در کنار زمین، بر روی عملکرد تیم تأثیر مثبت برجای می‌گذارد ولی با تمریناتی که در طول هفته برگزار کرده‌ایم نکات مدنظر را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، در صورت نیاز، آقای دست‌نشان خواسته‌های خود را به کادر فنی انتقال می‌دهند و ما نیز به بازیکنان انتقال می‌دهیم.

مربی سپیدرود با اعلام اینکه به دنبال دستیابی به امتیاز بقا خواهند بود از هواداران این تیم خواست با حمایت خود به شاگرانش انگیزه جنگیدن در این دیدار تا انتهای بازی را بدهند: بازی‌هایی که در هفته‌های گذشته انجام دادیم، نشان دادیم که برای کسب سه امتیاز وارد میدان شدیم، در برخی بازی‌ها با بی‌دقتی بازیکنان و اشتباهات داوری از کسب سه امتیاز بازماندیم. با این حال بازیکنان از بالاترین حد انگیزه برای دستیابی به امتیاز این بازی برخوردار هستند و در این بازی به حمایت هواداران خود مثل همیشه نیاز داریم و امیدوارم 90 دقیقه پر از حمایت و تشویق برای رسیدن به نتیجه شکل دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xx9wb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نفت مسجد سلیمان راهی بیمارستان شد