تاریخ انتشار: 1398/02/20 20:36
کد خبر: 100640

ستاره پرسپولیس این فرصت را از دست نمی دهد!

وینگر پرسپولیس تنها دو بازی برای بازگشت به جدول پاسورهای لیگ برتر فرصت دارد و باید دید قادر به شکل دادن یک اتفاق ویژه برای خود خواهد بود یا خیر.
ستاره پرسپولیس این فرصت را از دست نمی دهد!

امید عالیشاه که در مقطعی از فصل در قامت یک ستاره برای پرسپولیس نمایش داشت و با پاس‌ گل‌های خود این تیم را برای دستیابی به قهرمانی نیم فصل کمک کرده بود، در ادامه با مشکلاتی مواجه شد که او را از ترکیب اصلی خارج کرد.

عالیشاه در بازی رفت دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس، مرد شماره یک استادیوم بنیان دیزل بود که حواشی زیادی را به خود اختصاص داد و در طول 90 دقیقه با چالش بزرگی مواجه شده بود. او البته با یک پاس گل دیدنی به شجاع خلیل زاده زمینه ساز تک گل سه امتیازی سرخپوشان نیز شد تا این دیدار را فارغ از تمامی حواشی‌ها با یک دستاورد بزرگ خاتمه دهد.

وینگر پرسپولیس البته در اواسط نیم فصل دوم با کادرفنی این تیم نیز دچار اختلاف نظر شد که این مساله به دوری چند هفته‌ای از ترکیب تیم انجامید تا رویاهایش برای دستیابی به عنوان برترین پاسور فصل رنگ ببازد. شماره 2 سرخپوشان اکنون با 5 پاس گل در سودای رسیدن به صدرجدولی است که هافبک سپاهان با هفت پاس گل در آن جا گرفته است.

باید دید طی بازی‌های باقی مانده و برابر ماشین سازی و پارس جنوبی جم این شرایط برای عالیشاه مهیا خواهد شد تا به هدف شخصی خود دست یابد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwygd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی خط خوردن عالیشاه ادامه دارد!