تاریخ انتشار: 1398/02/20 20:59
کد خبر: 100638

سرجیو: اگر بمانم 90 درصد تیم را حفظ می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر در آبادان بمانم 90درصد تیم فعلی را حفظ خواهم کرد.
سرجیو: اگر بمانم 90 درصد تیم را حفظ می‌کنم

پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسلما این دیدار برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود  و ما در مقابل یکی از تیم های خوب لیگ برتر قرار می‌گیرم و ما در بهترین شرایط ممکن خود را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم.

وی افزود: تمرکز کافی را برای این بازی داریم، استراتژی لازم و تیم خود را برای بازی فردا مهیا کرده‌ایم و قطعا تلاش ما بر این خواهد بود تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کنیم و برای این جنگ کاملا آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیمی را در این میدان به زمین می فرستم که به خود بارو داشته باشند و برای کسب سه امتیاز بجنگند، جوانانی که الان در ترکیب قرار دارند با گذشت زمان و با تمرینات زیاد خود را مهیای بازی در تیم صنعت نفت کرده‌اند و در حال حاضر خوب کار می‌کنند، تمام بازیکنان جوان ما برای این جنگ آماده هستند.

سرجیو با اشاره به هخامنش و کانجی به عنوان دو بازیکن غایب تیمش در این دیدار، یادآور شد: خوشحالم که تماشاگران زیادی از بازی فردا استقبال خواهند کرد و با تلاش های ما و کمک های خداوند امیدوارم بتوانیم به هواداران شادی پیروزی هدیه کنیم.

وی در خصوص آینده خود با باشگاه صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: فعلا تمرکز خود را به بازی استقلال معطوف کرده‌ایم و در هفته آینده نیز برای گفت‌وگو با مسئولان باشگاه صنعت نفت در آبادان حضور دارم، ولی مسلما اگر سال آینده در آبادان بمانم تقریبا 90درصد تیم را برای فصل آینده حفظ می‌کنم و سه چهار بازیکن جدید به تیم خود اضافه خواهیم کرد و پروسه کار با جوانان ادامه خواهد داشت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل تداخل ساعت پرواز تیم استقلال با این نشست، از حضور در کنفرانس پیش از دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران باز ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlxdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار