تاریخ انتشار: 1398/02/20 23:00
کد خبر: 100626

کریمی: بحث گلزنی موضوعی نیست که در چند جلسه حل شود

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مهاجمان این تیم نمایش خوبی برابر پیکان داشته باشند و نتیجه بگیرند.
کریمی: بحث گلزنی موضوعی نیست که در چند جلسه حل شود

فیروز کریمی درباره دیدار فردا مقابل پیکان که می‌تواند تکلیف بقای این تیم در لیگ برتر را مشخص کند، اظهار کرد: فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم؛ پیکان رقیب بسیار قابل احترامی است؛ ضمن اینکه یک مربی باتجربه و بادانش نیز بر مسند این تیم قرار دارد.

او با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت پیکان را شناسایی کار کردیم، گفت: طی هفته گذشته روی نقاط قوت پیکان کار کردیم و سعی در پوشش آن داریم؛ همچنین می‌خواهیم از نقاطی که از دید ما ضعیف آمده، استفاده کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان استرس را یکی از عوامل اصلی مهاجمان این تیم در گلزنی عنوان کرد و افزود: سعی کردیم از افرادی که در تیم حاضر هستند و مصدومیتی ندارند، به بهترین شکل استفاده کنیم و به آنها انگیزه دهیم تا از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند؛ بحث گلزنی موضوعی نیست که در چند جلسه حل شود؛ باید خیلی از مسائل حل شود و همه عوامل دست به دست هم دهند تا یک مهاجم گلزن تمام عیار شود.

کریمی یادآور شد: به لحاظ تاکتیکی می گویند تمام طرح‌ها و تاکتیک‌ها به نوک پیکان باید ختم شود، زمان زیادی را باید روی این موضوع کار کرد ولی در همین فاصله کوتاه نیز بیکار ننشستیم و سعی داشتیم تا جایی که برای ما مقدور است، این مهم را انجام دهیم تا فردا به موفقیت برسیم.

او درخصوص انتخاب داوران شمالی برای بازی‌های نفت مسجدسلیمان و همچنین قضاوت اشکان خورشیدی در بازی فردا برابر پیکان ابراز کرد: این یک فرضیه است و قبول دارم که ممکن است شائبه‌هایی به وجود آورد ولی آقای خورشیدی را به خوبی می‌شناسم؛ به جرات می توانم بگویم یکی از داوران برجسته ما محسوب می‌شود و گزینش بسیار خوبی اتفاق افتاده است؛ خورشیدی قاطع، دونده و بدون هیچ مشکلی قضاوت می‌کند و ان شاالله در بازی فردا هم این موضوع مشخص شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279gbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی: مساوی نتیجه عادلانه ای بود / استقلال را بعد از پنج بازی متوقف کردیم