تاریخ انتشار: 1398/02/22 12:53
آن کارشناس در تلویزیون دروغ گفت
کد خبر: 100424

حسینی: اشتباه داور تاوان سنگینی برای ما داشت/حق میلیون‌ها استقلالی را پایمال کردند

دروازه بان استقلال درست مثل سایر بازیکنان و مربیان این تیم اعتقاد قاطع داشت که اجازه ندادند قهرمانی به آنها برسد.
حسینی: اشتباه داور تاوان سنگینی برای ما داشت/حق میلیون‌ها استقلالی را پایمال کردند

هفتمین کلین شیت فصل سیدحسین حسینی در حالی در برزیل ایران به ثبت رسید که گلر استقلال امیدوار بود تلاش های او و سایر بازیکنان مقابل صنعت نفت ، به بالا رفتن شانس آبی های پایتخت برای قهرمانی در روز پایانی منتهی شود اما این اتفاق رخ نداد تا خشم و عصبانیت استقلالی ها یک روز بعد از بازی هم فروکش نکند.

سیدحسین حسینی در بازگشت از آبادان با اشاره به این که قهرمانی را از استقلال گرفتند حرفه های دیگری هم زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

راحت و آسان حق میلیون ها استقلالی پایمال شد

باز هم اشتباه باز هم استقلال و داوران! این اشتباه اما به قدری بزرگ بود که شاید خاطره بد آن تا مدت ها از ذهن و روان هیچ استقلالی خارج نشود چون تاوان سنگینی برای ما داشت. خیلی راحت و آسان حق مان را جلوی چشم همه خوردند و آب از آب تکان نخورد غافل از این که  قلب 30 میلیون طرفدار شکست و به درد آمد.

 

مطمئن باشید اگر ما می بردیم قهرمان می شدیم

این اشتباه نبود بلکه بازی با آرزوی خیل عظیمی از مردم فوتبالدوست ایران بود که تصورشان یک رقابت سالم و پاک بود نه ... آرزوهای کادر فنی، بازیکنان و این همه طرفدار را با یک پرچم و سوت اشتباه بر باد دادند انگار نه انگار که ما یک سال برای این روز زحمت کشیدیم و می خواستیم جواب بگیریم. این اشتباه نبود چون از دید من پرچمی خصمانه بود برای از بین بردن آرزوهای قهرمانی استقلال. مطمئن باشید اگر ما سه امتیاز آبادان را کسب می کردیم روز آخر اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ می داد.

 

پس داوران پشت دروازه نقش چه چیزی را دارند؟

سئوال من از کمیته داوران و دپارتمان داوری این است؛ ماهیت استفاده از شش داور در یک بازی لیگ برتر چیست؟ آن دو نفری که روی خط می ایستند مگر نباید در چنین صحنه هایی ابراز وجود کنند؟ داور خط در فوتبال گنجانده شد که کمک حال داور وسط باشد و اجازه خوردن و پایمال شدن حق کسی را ندهد اما انگار در ایران همه چیز برعکس است! باور کنید ما از آن روزی که به جای VAR این داوران را اضافه کردند منتظر ابراز وجود آنها با کمک کردن به داوران بودیم اما گویا این حسرت برای ما تمام شدنی نخواهد بود. مطمئنم آنها که از حق استقلال دفاع نکردند نه شب گذشته بلکه شب های زیادی با عذاب وجدان می خوابند!

 

به جرات می گویم کمک داور ندید و پرچم زد

تنها کافی است فیلمی که دوربین باشگاه استقلال از زاویه مناسب منتشر کرد را با دقت تماشا کنید تا متوجه شوید چه حقی از تیم ما خورده شد. مسلما اگر توپ اوت شده بود همان داور خط دستش را زودتر از هر کس دیگری بالا می آورد چون به وضوح بر صحنه نظارت دقیق داشت اما عکس العملی از او مشاهده می شود. حالا این که کمک داور با چند متر فاصله و دور از صحنه چگونه تشخیص داد توپ از خط عبور کرده خیلی عجیب است. حاضرم به جرات بگویم اصلا صحنه را ندید و با اشتباه محاسباتی خود پرچم را بالا برد، پرچمی که دل خیلی ها را آتش زد.

 

اشتباهات داوری ما شبهه برانگیز است

متاسفانه داوری های این فصل در بازی های حساس امتیازات زیادی از استقلال گرفت. حضور ذهن ندارم اما تنها به دو بازی اشاره می کنم که حداقل 4 تا 6 امتیاز از استقلال گرفت و به ناحق تقدیم رقیبان ما در صدر جدول کرد. بازی رفت با پدیده که گل سالم ما مردود شد همین طور در بازی با سپاهان که داور پنالتی صد درصدی را برای استقلال ندید و نگرفت.الان همین اشتباهات نبود استقلال با امتیازاتی که حقش بود صدرنشین و حتی قهرمان زودهنگام لیگ قلمداد می شد.

 

حق هواداری را خوردند که جانش را برای استقلال داد

مطمئن باشید این اعتراضات و حقی که از ما  استقلالی ها پایمال شد یکجا دیده می شود و خدایی که بالای سر ما قرار دارد خوب می بینید که چه ناحقی هایی رقم خورده است. این حق آن هوادار استقلالی است که جانش را برای تیم محبوبش از دست داد،این حق آن طرفداری است که شاید از گلوی زن و بچه اش برید تا برای تشویق تیم محبوبش به استادیوم بیاید و ... یک سال سخت را با فشارهای عصبی و استرس هایی پشت سر گذاشتیم که بی جهت و با همین اشتباهات برای مان رقم خورد و جایی هم که خواستیم جواب زحمات مان را بگیریم این بلا را سر ما در آوردند.

 

حرف زدن ما نهایتش محرومیت و جریمه است نه چیز دیگر!

الان حرف می زنیم نهایتش فکر می کنید به کجا می رسیم! می آیند و ما را محروم، جریمه یا توبیخ کتبی می کنند اما نمی آیند بگویند بابا از تیمی حق پایمال شده که یک سال سخت را گذرانده بود و می خواست برای طرفداران خاطره ای خوش بسازد. چقدر حق خوری، چقدر ظلم و ... واقعا خسته شدیم از این وضعیت و تحمل کردن آن اصلا آسان نیست.

 

به راحتی قهرمانی را از ما گرفتند

به همین راحتی قهرمانی را از ما گرفتند. ولی کسانی که این حق را از تین ما پایمال کردند و قلب 30 میلیون نفر را شکستند باید در آن دنیا جوابگو باشند. شک ندارم این موضوع به همین جا ختم نمی شود که بیاید به راحتی سر استقلال را ببرند و آب از آب تکان نخورد. جالب این که هیچ کس به این مساله نمی پردازد که چرا کمک داور و داور این گونه با سرنوشت یک تیم بزرگ و پرطرفدار بازی کرده است.

 

متاسفم برای کارشناسی که در تلویزیون دروغ می گوید

در پایان هم تاسف می خورم برای آن کارشناسی که می آید و در رسانه ملی دروغ می گوید. به ناحق از داوری که اشتباه کرده حمایت می کند و جوری صحبت می کند که انگار استقلال حق داوری را خورده است نه این داوران حق ما را پایمال کردند! البته این موضوع برای هواداران استقلال تبدیل به یک نوع عادت شده چون حق خوری های علیه استقلال تمام شدنی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457joo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
حسینی در استقلال ماندنی شد