تاریخ انتشار: 1398/02/22 16:02
کد خبر: 100389

اعتماد قلعه نویی به این ستاره جواب داد

علی قربانی پس از دیدار برابر سپیدرود بار دیگر موفق به گلزنی شد ولی اینبار ارزش گلش خیلی بیشتر از گل اولش بود.
اعتماد قلعه نویی به این ستاره جواب داد

علی قربانی در پنجره زمستانی به تیم فوتبال سپاهان پیوست تا شرایط این تیم را در بخش هجومی بهبود ببخشد؛ این بازیکن بلندقامت  193سانتی متری که تبحر بالایی برای استفاده از ضربات سر دارد و برای همین منظور هم امیرقلعه نویی انتخابش کرده، در نهایت یک هفته مانده به پایان رقابت ها کاری را انجام داد که برایش به خدمت گرفته شده بود.

امیرقلعه نویی در آغاز نیمه دوم دیدار برابر پدیده حامد بحیرایی را که در کنار مهدی کیانی به عنوان زوجش در پست هافبک دفاعی به زمین فرستاده بود، از زمین بیرون کشید تا علی قربانی را برای افزایش قدرت تیمش روی نبردهای هوایی وارد زمین کند.

علی قربانی اولین گلش برای طلایی پوشان را روی استفاده از غفلت کوروش ملکی گلر سپیدرود ثبت کرده بود ولی روز گذشته موفق شد، ارسال دقیق کرنر محمد کریمی را که به تیرک اول آمده بود را به شکلی زیبا با ضربه سر قطع کند تا یکی از ارزشمندترین گل های فصل به نام او ثبت شود.

همانطور که روز گذشته پیام نیازمند در کنفرانس خبری پس از بازی گفت، تفاوت شکست یا باخت سپاهان مقابل پدیده خیلی زیاد بود. در صورتی که شاگردان امیرقلعه نویی به پدیده می باختند، این تیم را بالاتر از خود می دیدند و شانس دیگر برای قهرمانی نداشتند، اما حالا که با واکنش های فراموش نشدنی نیازمند و گل ارزشمند قربانی با یک امتیاز به اصفهان برمی گردند، می توانند امیدوار باشند که در هفته پایانی اتفاقات فوتبالی به نفع آنها رقم بخورد و با شکست پرسپولیس و پیروزی برابر استقلال خوزستان حتی با قهرمانی فصل را تمام کنند.

عکس: مهدی جانی پور

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwxx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک استقلالی، ژنرال را در لیگ نگه داشت