تاریخ انتشار: 1398/02/23 09:23
کد خبر: 100336

مجیدی؛ شوالیه جدید آبی پوشان

فرهاد مجیدی این روزها به عنوان مرد محبوب و حق طلب استقلالی ها معرفی می شود.
مجیدی؛ شوالیه جدید آبی پوشان

فرهادمجیدی در حالی که هنوز چند هفته ایی بیش نیست بر روی نیمکت استقلال جا خوش نموده، اما به اندازه چند فصل به حواشی پاسخ داده و از داخل و خارج باشگاه صدای او شنیده می شود.

او در برخورد انضباطی به ستاره های کلیدی استقلال کوتاهی نکرده و نشان داده که در برخورد با خاطیان تعارفی با هیچ بازیکنی ولو آن که نام او رحمتی و یا هر کسی دیگری باشد ندارد و برای او انضباط درونی تیم مهم می باشد.

او نشان داد که علی رغم جوانی در امر مربیگری، ولی از قاطعیت خوبی برخوردار بوده و شاید گمشده استقلالی ها در این زمینه باشد موضوعی که سالها روی نیمکت استقلال جای خالی او احساس شده و این نقیصه شاید یکی از مهم ترین دلایل عدم نتیجه گیری آبی پوشان پایتخت در چند فصل گذشته بوده است.

اما صرف نظر از رفتارهای فرهاد با بازیکنان، آن چه او را در طی چند روزه گذشته به عنوان نماد مبارزه و حق طلبی در بین هواداران آبی پوش مطرح نموده است، اعتراض های مکرر به نحوه رفتار با این باشگاه و حمایت های برخی از مدیران از حریف دیرینه است.

البته این ادعایی است که مجیدی دارد و صحت و سقم او را خودش باید به اثبات برساند، اما همین رفتارهای حق طلبانه برای آبی پوشان، او را به یک سوپرمن در نزد هواداران تبدیل نموده است. البته این رفتارها،  پاسخ های تند و گزنده هواداران قرمز و حتی مربیان و پیش کسوتان پرسپولیس را به دنبال داشته است و همین هم یکی دیگر از فاکتورهایی بوده که فرهاد را بیش از گذشته نزد هواداران آبی پوش محبوب تر از گذشته نموده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llzrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید بالای استقلال برای شکست دادن الدحیل

فعالیت ساشا و وینفرد تا پایان فصل تعلیق می‌شود!
فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال

آیا فرهادمجیدی می تواند سرمربی استقلال شود؟
مجیدی تجربه کسب کند، سرمربی استقلال می شود

 گزینه جدیدجانشینی فرهاد در استقلال
اخبار درباره انتخاب سرمربی آبی‌ها ادامه دارد؛