تاریخ انتشار: 1398/02/23 18:57
کد خبر: 100236

امیدوارم با گل من سپاهان قهرمان شود

مهاجم سپاهان می گوید پارس جم می تواند در هفته پایانی پرسپولیس را شکست بدهد.

علی قربانی با گلی که در بازی با پدیده زد سرنوشت لیگ را تغییر داد، او هم تیمش را از شکست نجات داد، هم سپاهان را از رده چهارم به دوم رساند و هم شانس قهرمانی تیمش را تا هفته پایانی زنده نگه داشت. علی قربانی در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جالبی کرد که در ادامه آن را می خوانید:

زمانی که پنالتی به نفع پدیده اعلام شد، تو صحنه را دیدی؟

من در آن صحنه روی نیمکت بودم، پنالتی نزدیک نبود و زیاد چیزی معلوم نبود. وقتی صحنه آهسته را دیدیم معلوم بود که اصلا پنالتی نبوده است.

این پنالتی چقدر در سرنوشت بازی تاثیرگذار بود؟

واقعا این پنالتی به ضرر تیم شد چون وقتی در این بازی حساس یک گل دریافت می کنید تیم استرس می گیرد و روند بازی عوض می شود. اگر این پنالتی اعلام نمی شد ما راحت تر بازی می کردیم.

ولی در اواخر بازی خیلی تحت فشار بودید.

درست است. در اواخر بازی پدیده خیلی حمله کرد. پیام هم چند توپ خیلی خوب گرفت. پدیده در دقایق آخر بازی قصد داشت هرطور شده گل بزند تا شانس قهرمانی داشته باشد و واقعا بازی برای ما سخت شد.

گل تو سرنوشت لیگ را تغییر داد. این را خودت قبول داری؟

درست است من گل زدم و تیم ما شانس قهرمانی اش زنده ماند ولی من به این موضوع فکر نمی کنم. زحمات کل بازیکنان بود. این گل باعث شد شانس قهرمانی لیگ برتر داشته باشیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

چه اتفاقی افتاد که به یکباره در سپاهان نیمکت نشین شدی؟

من اکثر بازی ها را وینگر بازی کردم و بعد چند بازی در ترکیب اصلی حضور نداشتم. نظر امیرخان است و من چه باشم و چه بازی نکنم همیشه به تصمیم های سرمربی تیم احترام گذاشته ام.

در بازی با پدیده در نیمه دوم وارد زمین شدی و در پست مهاجم بازی کردی. درست است؟

طبیعی است وقتی تیم عقب است باید بتوانم به تیم کمک کنم و من هم تلاش کردم بتوانم گلزنی کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.  وقتی عقب می افتی باید از تمام ابزار ها استفاده کنی و من هم فقط وظیفه ام را انجام دادم.

فکر می کنی پارس جم می تواند در هفته پایانی پرسپولیس را شکست بدهد تا سپاهان بتواند قهرمان شود؟

چرا شانس قائل نباشم؟ مطمئنا خیلی امیدوارم هستیم. البته تمرکزمان روی بازی خودمان است و اول باید سپاهان پیروز شود و بعد ببینیم در هفته پایانی چه اتفاقی می افتد.

فصل بعد هم در سپاهان می مانی؟

یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و انشاالله در این تیم خواهم ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llz76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه بالای ستاره استقلال عامل موفقیت وی در لیگ قهرمانان