تاریخ انتشار: 1398/02/26 07:40
کد خبر: 99931

پیش بازی پارس جنوبی - پرسپولیس؛ فقط یک گام تا هتریک

در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی پارس جنوبی - پرسپولیس؛ فقط یک گام تا هتریک

دو تیم پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در حالی به مصاف هم می روند که این بازی مهم ترین بازی فصل است و به احتمال زیاد جام پس از این بازی به پرسپولیس داده خواهد شد اگر سرخ ها از پارس امتیاز بگیرند.

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 29 بازی گذشته لیگ برتر 15 پیروزی، 13 تساوی و 1 شکست داشته اند. سرخ ها همچنین آمار 35 گل زده و 14 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان برانکو با 58 امتیاز در رده نخست جدول حضور دارند.

سرخ ها سه امتیاز بالاتر از سپاهان 55 امتیازی هستند و در صورت امتیاز گرفتن(برد یا مساوی) در بازی امروز، می توانند جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند. البته سرخ ها در صورت باخت هم این امکان را دارند که قهرمان لیگ برتر شوند، اما در صورتی که سپاهان اصفهان موفق به پیروزی نشود.

تنها یک صورت امکان دارد که سیدجلال حسینی امروز جام را بالای سر نبرد و آن هم شکست پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم و پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان است.

در آن سوی میدان جمی ها در 29 بازی گذشته 7 پیروزی ، 9 تساوی و 13 شکست داشته است. آنها آمار 28 گل زده و 32 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 30 امتیاز در رده دوازدهم حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw6dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی پرسپولیس برابر رکورددار بیشترین مساوی پس از ۷ بازی