تاریخ انتشار: 1398/02/27 16:41
کد خبر: 99752

برزای: نیم فصل اول نبودم اما می‌دانم بازیکنان چه زحمتی کشیدند

مهاجم تیم پدیده می گوید نیم فصل اول را در این تیم نبوده اما خوب می داند بازیکنان این تیم در نیم فصل اول چقدر زجر کشیدند تا بتوانند به عنوان صدرنشین نیم فصل را به پایان برسانند.

بهنام برزای به عنوان یکی از بازیکنانی که در نیم فصل به این تیم آمد در نهایت توانست به عنوان یک پدیده ای سهمیه حضور در آسیا را به دست بیاورد. مهاجم پدیده که دقایقی پیش وارد شهر مشهد شد درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: خداوند را شکر می کنیم که توانستیم سهمیه آسیایی را که برای مردم مشهد و کل تیم مهم بود گ به دست بیاوریم. من نیم فصل اول با تیم نبودم اما به نظر می رسد بازیکنان سختی زیادی کشیدند  تا بتوانند در صدر جدول قرار بگیرند. اما در نیم فصل دوم با حضور آقای حمیداوی به عنوان مالک تیم و همچنین شهردار محترم شهر مشهد تیم را پوشش دادند تا در نهایت بازیکنان بتوانند سهمیه مهم بازی های آسیایی را دریافت کنند. 

او در پاسخ به این سوال که در بازی های امسال به عضویت سه تیم نفت آبادان، استقلال تهران و پدیده مشهد در آمد گفت: من در هر باشگاهی که بازی می کنم تلاش می کنم تمرکزم روی همان تیم بگذارم. در نیم فصل اول برای صنعت نفت آبادان تمام تلاش و تمرکزم را برای آن تیم گذاشتم در نیم فصل دوم هم که برای پدیده به میدان رفتم و همه تلاشم را در بازی های این تیم به کار بستم تا بتوانم با عملکرد خودم کمی از تلاش بازیکنان و کادر فنی را پاسخ بدهم. 

او درباره حضور در مشهد گفت: خداراشکر از انتخابم اصلا پشیمان نیستم و این لطف امام رضا بود که این تیم من را خواست و توانستم به جمع بازیکنان پدیده اضافه شوم و توانستم جواب بگیرم.

مهاجم پدیده درباره تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صددرصد نظر مدیریت و کادرفنی است  که تصمیم بگیرند تیم چگونه در بازی ها آسیایی حضور پیدا کند، شاید اسکلت تیم همین باشد و یا شاید تقویت شود. البته باید این نکته را گفت که تمام بازیکنان ما ستاره هستند آنها به گونه ای بازی کردند تا مردم مشهد هم بتوانند به آرزوی خود برسند. 

برزای درباره هواداران مشهدی تیم پدیده گفت: شما برای اینکه بخواهید موفق شوید به هواداران و حمایت های آنها نیاز دارید. ببینید اگر این هواداران نمی آمدند ما نمی توانستیم موفق شویم آنها حتی در بازی های بزرگ هم با حمایت فوق العاده از ما باعث شدند تا بتوانیم نتیجه را برای خود کنیم. از همه آنها می خواهم در فصل آینده نیز به همین منوال به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bn7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پدیده برای بازی با استقلال مشخص شد