تاریخ انتشار: 1398/03/04 16:21
کد خبر: 98875

عکس | پست معنی دار علیرضا منصوریان برای حجازی

کاپیتان و سرمربی سابق استقلال تهران به مناسبت سالروز فوت ناصر حجازی پستی را در فضای مجازی منتشر و کنایه‌ای به برخی از پیشکسوتان وارد کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی حال حاضر تیم ذوب‌آهن و کاپیتان محبوب سابق استقلال به مناسبت سالروز فوت ناصر حجازی با پستی در صفحه اینستاگرامی خود به خانواده او و هواداران تسلیت گفت و در عین حال تیکه جالبی به برخی از افراد وارد کرد.

او در این پست می‌گوید: مرد بزرگ فوتبال ایران و اسطوره تکرار نشدنی برای من همیشه زنده هستی. ای کاش زمانی که بودی قدر تو را می‌دانستند نه مثل امروز که بعضی‌ها....؟

خیلی‌ از طرفداران استقلال سرنوشت منصوریان و حجازی بر روی نیمکت این تیم را به مانند هم می‌دانند. دو اسطوره آبی پوش که با محبوبیت و سر و صدای زیادی هدایت تیم محبوب خود را بر عهده گرفتند و در آخر با اعتراض شدید هواداران سمت خود را ترک کرده و به تیم دیگری نقل مکان کردند.

منصوریان در این پست کنایه‌ای جالب به برخی پیشکسوتان وارد کرده است. مسئله که در گذشته هم از سوی او تکرار شد و معتقد است برخی از افراد محبوبیت حجازی را هدف سواستفاده خود قرار می‌دهند و سیاستی دو گانه اتخاذ می‌کنند؛ حمایت از طرز فکر و کارهای حجازی در لفظ و عملی متفاوت به چیزی که مطرح شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48alnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



در صورت عدم توافق با تیام استقلال به دنبال مهاجم تنومند لیگ برتری/پرسپولیس تراکتور هم به دنبال جذب این بازیکن