تاریخ انتشار: 1398/03/21 15:51
کد خبر: 97057

ستاره عراقی پرسپولیس در جمع سرخ پوشان ماندگار شد

بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس طبق گفته مدیر برنامه اش، با پرداخت بدهی و معوقات، در این تیم ماندنی می‌شود.
ستاره عراقی پرسپولیس در جمع سرخ پوشان ماندگار شد

با قطعی شدن پرداخت حقوق معوقه برانکو ایوانکوویچ و تداوم حضور او، حالا مدیران پرسپولیس به سراغ بازیکنان خواهند رفت تا فهرست مورد نظر برانکو را تا زمان آغاز تمرینات پیش فصل مهیا کنند. یکی از بازیکنانی که درباره آینده او ابهام هایی وجود دارد، بشار رسن است. این ستاره عراقی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری کرد، در نیم فصل اول ستاره این تیم بود و در نیم فصل دوم نیز موفق شد اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را بزند.

چند ماه پیش خبر تمدید قرارداد سرخ ها با رسن به همراه عکس هایی از جلسه تمدید قرارداد منتشر شد اما خیلی زود مشخص شد که اعتباری بر این تمدید وجود نداشته و تا زمانی که پرسپولیسی ها معوقات او را پرداخت نکنند، رسن بازیکن این تیم نخواهد بود.

در نشست خبری ایرج عرب، او درباره رسن به شکلی مثبت صحبت کرد تا هواداران پرسپولیس امیدوار به تداوم حضور این بازیکن شوند. مدیر برنامه رسمی بشار نیز در پست اینستاگرامی امیدواری پرسپولیسی ها را بیشتر و تمدید قرارداد او با سرخ ها را «خواسته قلبی رسن» قلمداد کرد.

ایجنت رسن همچنین نوشت که او نامه ای به باشگاه پرسپولیس داده تا در زمان معین باشگاه حقوق و تعهدات معوقه را پرداخت کند تا او با کمال میل قرارداد را امضا کند. به گفته او مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال فراهم کردن منابع مالی هستند و قضیه اختلاف رقم و درخواست نامعقول، کذب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gword

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش پرداخت قرارداد جدید پرداخت شد/ برانکو در پرسپولیس ماندنی شد