تاریخ انتشار: 1398/03/22 14:57
کد خبر: 96956

فنایی:در داستان برانکو توپ در زمین مسئولان پرسپولیس است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد با برانکو هستند و الان برای این کار توپ در زمین مسئولان این باشگاه است.

داود فنایی در خصوص اینکه نظر او درباره ماندن یا رفتن برانکو از پرسپولیس چیست، گفت: من از مسائل مالی باشگاه پرسپولیس خبر ندارم اما می‌دانم که مشکل برانکو بحث مالی است و طبعا هر مربی که تلاش می‌کند و مورد مقبولیت قرار می‌گیرد انتظار دارد که به خواسته‌هایش توجه شود. برانکو در تیم ملی مربی من بوده و از نظر شخصیتی و فنی یکی از بهترین‌هاست. تماشاگران پرسپولیس هم تعصب زیادی به او دارند. تا جایی که من می‌دانم  و تا جایی که من از برانکو شناخت دارم می‌دانم که او چه عملکردی داشته و حالا هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او هستند.الان توپ در زمین مسئولان باشگاه پرسپولیس است و آنها باید پول این مربی موفق را بدهند. هر چند که من می‌دانم به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و به خاطر تحریم‌ها کمی کار سخت شده و شاید نشود که برانکو در پرسپولیس بماند اما فعلا همه چیز نامشخص است. روز گذشته مصاحبه‌ای از آقای برانکو خواندم که گفته بود می‌خواهد تیم جدیدش را انتخاب کند اما می‌دانم که برانکو از نظر فرهنگی اینجا راحت است و با هواداران پرسپولیس ارتباط خیلی خوبی دارد. در نهایت امیدوارم که هر چه به صلاح است برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

وی درباره اینکه پرسپولیس موفق شد هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی قهرمان شود،‌افزود: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. بازیکنان بزرگی هم در این تیم بازی می‌کنند و بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، سروش رفیعی و ... هم به پرسپولیس اضافه شدند و این موضوع باعث شد عملکرد این تیم خیلی بهتر از قبل شود. با این همه پرسپولیس هر چقدر در لیگ برتر و جام حذفی خوب بود اما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشت و در مرحله گروهی حذف شد که این موضوع به وجهه پرسپولیس ضربه زد. پرسپولیس سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته بود و بهتر بود امسال از گروهش صعود کند اما باید پذیرفت که در آسیا عملکرد خوبی ندارد. هر چند که در نهایت کارنامه هر دانش‌آموزی در دست خودش است. عملکرد پرسپولیس هم کاملا مشخص و واضح است.

فنایی درباره اینکه آخرین بار پرسپولیس با حضور او در سال 1378 دبل کرده بود، افزود: واقعا یاد آن روزها بخیر. چرا که ما در لیگ آزادگان  قهرمان شدیم و در فینال جام قهرمانی استقلال را دو بر یک شکست دادیم و این برای من افتخاری است که 20 سال قبل با پرسپولیس دبل کردم و حالا بعد از 20 سال این اتفاق یک بار دیگر رخ داد. من به هواداران و مجموعه پرسپولیس این دبل را تبریک می‌گویم. این تیم برای مردم است و یک تیم مردمی است به طوری که بعد از سال‌ها که از پرسپولیس بیرون آمدم هنوز مردم در کوچه و خیابان به من احترام می‌گذارند و به نظرم موفقیت‌هایی که به دستم آمده کوچکترین حق هواداران بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، تصریح کرد: به  نظرم خیلی از تیم‌ها امسال مدعی هستند و امسال فصل سخت‌تری را نسبت به سال‌های دیگر شاهد خواهیم بود. تیم‌ها برای یارگیری با شرایط بهتری کار می‌کنند و شاهد هستیم یارگیری همه تیم‌ها خیلی بهتر شده است. به نظرم امسال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان، پدیده، تراکتورسازی، فولاد و ... شانس قهرمانی دارند و این مسئله کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

مربی تیم پدیده درباره عملکرد این تیم و کسب سهمیه آسیایی و اینکه پدیده شهر خودرو شانس قهرمانی در لیگ را دارد، افزود: درباره حضور در آسیا باید بگویم که امیدواریم بتوانیم از مرحله پلی‌آف صعود کنیم و به مرحله گروهی برویم. اما نباید زیاد روی تیم ما فشار آورد چرا که در شهر مشهد برای اولین بار چنین اتفاقی رخ داده است و باید در ابتدا زیرساخت‌ها درست شود. برای این فصل نباید انتظار قهرمانی داشته باشند چرا که تیم ما جوان و تازه تاسیس است و می‌دانید که چه مشکلاتی را طی کرد. ما ابتدا باید به یک ثبات برسیم و زیرساخت‌ها را مناسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewyw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس ادعای عرب را رد کرد