تاریخ انتشار: 1398/03/28 18:11
کد خبر: 96424

مطهری: زیر نظر فردی کار می‌کنم که من را می‌شناسد

ارسلان مطهری عدم حضورش در استقلال را به خاطر یکی از معاونان باشگاه دانست اما ترجیح داد صحبت بیشتری در این مورد نکند.
مطهری: زیر نظر فردی کار می‌کنم که من را می‌شناسد

ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی بود که در ابتدا بحث حضورش در استقلال تهران مطرح و از جلسه او با مدیران باشگاه پرده برداشته شد. اما در نهایت این مهاجم قراردادش با ذوب‌آهن را تمدید کرد تا فصل آینده هم کارش را زیر نظر علیرضا منصوریان ادامه دهد. با وی در مورد عدم انتقال به استقلال و تمدید قراردادش با ذوب‌آهن صحبت کردیم که به شرح زیر است.

* ارسلان مطهری در ذوب‌آهن ماندنی شد آن هم در حالی که خبر از احتمال استقلالی شدن این بازیکن بود؟ 

قطعا طبیعی بود با توجه به زحمتی که باشگاه بزرگ ذوب‌آهن برای من کشیده بود اولویت صحبتم با این تیم باشد و جلسه ای را با آن‌ها برگزار کردم. واقعا در ذوب‌آهن آرامش خاصی داشتم و توانستیم نتایج خیلی خوبی را به دست بیاوریم و طبیعی است که مدیون آن‌ها هستم. با این حال یک فرصت یک هفته ای از باشگاه درخواست کردم که بتوانم پیشنهاد استقلال را بررسی کنم و جلسه ای داشته باشیم. در این خصوص یک جلسه با آقای منزوی داشتم که قرار شد بعد از مشخص شدن سرمربی و این‌ که مطمئن از جذب بازیکنان مدنظر شدند جلسه بعدی گذاشته شود. صحبت‌های خیلی خوبی داشتیم و جا دارد به جز ایشان از آقای فتحی و همچنین آقای ماجدی هم تشکر کنم اما یکی از معاونان آقای فتحی اجازه نداد که من استقلالی شوم. 

*در خبرها آمده بود که به خاطر خواسته مالی جلسه نخست شما با استقلالی‌ها به نتیجه نرسید. درست است؟ 

من اگر به دنبال پول زیاد بودم که اصلا با استقلال جلسه نمی‌گذاشتم و همان ابتدا با ذوب‌آهن امضا می‌کردم و به هیچ عنوان وقت نمی‌گرفتم. من به احترام هواداران و هیئت مدیره استقلال با باشگاه مذاکره کردم. حتی به من در باشگاه استقلال گفتند مشکل مالی نداریم و تنها این وسط شیطنت یکی از معاونان آقای فتحی باعث شد جلسه بعدی ما برگزار نشود و من در نهایت طبق قولی که به باشگاه ذوب‌آهن داده بودم به تعهدم عمل کردم و به اصفهان برگشتم و با افتخار قراردادم را تمدید کردم. حتی ذوب‌آهن به جای یک هفته تنها به من 5 روز فرصت داد تا به تنها پیشنهادی که به جز ذوب‌آهن به فکر می‌کردم یعنی استقلال فکر کنم. 

*لابد تو هم مثل برخی دیگر از بازیکنان استقلال روی صحبتی که داری با معاون مدیرعامل حاشیه ساز باشگاه است. 

من اسمی از کسی نمی‌برم و حتما خود هواداران متوجه خواهند شد و این‌که اسم نمی‌برم برای آن است که دوست ندارم برای استقلال حاشیه ای درست کنم. واقعا باید از فرهاد مجیدی هم یک تشکر ویژه داشته باشم که صحبت‌های خیلی خوبی با من داشت. صحبتی در مورد آن‌فرد در باشگاه نمی‌کنم. دوست داشتم استقلالی شوم و پیراهن این تیم را برتن کنم اما شیطنت کردند و نگذاشتند و واقعا من مقصر نیستم.

*باشگاه ذوب‌آهن بعد از جلسه اولی که با آن‌ها داشتی با صراحت اعلام کرد تا یکشنبه منتظر تو خواهند ماند و باشگاه استقلال این را می‌دانست پس چرا جلسه بعدی را نگذاشتند؟ 

دلیل این‌که جلسه برگزار نشد را می‌دانم اما اجازه بدهید چیزی نگویم چون خیلی حاشیه درست می‌شود. 

*به نظرت ذوب‌آهن بعد روند خوبی که داشت در لیگ نوزدهم هم می‌تواند موفق ظاهر شود؟ 

خدا را شکر شرایط خوب است و سربازهای تیم هم بر می‌گردند. فکر می‌کنم با حفظ بازیکنان و حفظ اسکله اصلی تیم بتوانیم بازهم نتایج خوبی بگیریم و روند صعودی خودمان را بهتر کنیم. در ذوب‌آهن آرامش حاکم است و مدیریت خوبی دارد و در کنار آن مربی ای که من را می‌شناسد و این فاکتورهای مهمی در کنار بازیکنانی است که همه کیفیت دارند و در آن ذخیره و اصلی وجود ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jn89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعایی عجیب؛ تیام به درد تیم های لیگ امارات می خورد + عکس