تاریخ انتشار: 1398/03/28 18:48
کد خبر: 96417

خودم رفتم، قبل ازاین‌که بگویند برو!

سرپرست باسابقه تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه احساس کرده که قصد دارند شخص دیگری را به‌جای او منصوب کنند تصمیم گرفت از باشگاه کناره‌گیری کند.
خودم رفتم، قبل ازاین‌که بگویند برو!

حسن آذر نیا سرپرست باسابقه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که سال‌های زیادی در این تیم حضور داشت از سمت خودش کناره‌گیری کرد تا شخص دیگری در فصل آتی به‌عنوان سرپرست این تیم معرفی شود.

 آذرنیا درخصوص جدایی‌اش از تراکتورسازی گفت: «البته این تصمیم خود من نبود اما با توجه به اینکه قراردادهای ما به‌صورت فصل‌به‌فصل بسته می‌شود و همچنین با تغییر مدیریت باشگاه احساس کردم اراده‌ای وجود دارد که قرار است از من در فصل آینده استفاده نشود و هم‌چنین به این خاطر که مدیران این تیم در تصمیم‌گیری راحت باشند و تفکرات خودشان را پیاده کنند از همین رو خودم تصمیم گرفتم قبل از اینکه عذر من را بخواهند از تراکتور جدا شوم چون اگر بخواهم واقعیت را بگویم احساس کردم مدیران تیم شخص دیگری را مدنظر دارند.»

  این در شرایطی است که در روز اول تمرینات حضور یافتم و تا آخرین روز سعی کردم وظایفم را به بهترین نحو ممکن انجام دهم. البته من سال‌های زیادی در تراکتور بودم. من از سال 54 که درجام تخت جمشید برای تراکتور بازی کردم و بعدازآن هم  سرمربی هدایت تراکتور را بر عهده داشتم و این جدایی هیچ‌چیزی  از علاقه من به تراکتورساز کم نمی‌کند.»

وی در خصوص سرپرست بعدی تراکتور گفت: «واقعیت من نمی‌دانم چه شخصی را برای این سمت در نظر گرفتند ولی من برای هرکسی که به‌عنوان سرپرست این تیم قرار دهند آرزوی موفقیت می‌کنم. اما من ازنظر خودم و سیستم کاری خودم فکر می‌کنم که جزو یکی از بهترین سرپرست‌های لیگ برتر بودم ولی وقتی احساس کردم چنین تفکری برای ادامه همکاری با من وجود ندارد رفتم تا کَسی که از بیرون به من نگوید که از باشگاه بروم.»

 وی درباره آینده تراکتور با دنیزلی اظهار داشت: «آرزوی قلبی من برای تراکتور موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر است و معتقدم بیشترین پتانسیل و امکانات باشگاه تراکتورسازی هواداران این تیم هستند. یعنی اگر هواداران را از تراکتور بگیرید واقعاً این تیم چیزی ندارد. انشاء الله با مدیریت جدید به آرزوی چندین و چندساله این طرفداران پرشور جامه عمل پوشانده شود و من هم از این بعد مثل همه طرفداران این تیم با برد این تیم خوشحال و با شکست این تیم ناراحت می‌شوم.»

آذرنیا در پایان با تشکر از مالک باشگاه تراکتور اظهار داشت: «شاید به نظر برسد با خروج من از باشگاه من از ایشان گله‌مند باشم اما نه‌تنها از او هیچ گله‌ای ندارم بلکه از وی به خاطر اینکه در این شرایط اقتصادی حاضرشده است خرج و مخارج دو تیم لیگ برتری را متقبل شود بسیار متشکرم. فقط امیدوارم در ادامه او را به خاطر برخی از تصمیم‌گیری‌های اشتباه  از کاری که کرده است پشیمان نکنند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxvpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مذاکره باشگاه تراکتور سازی برای بازگشت اروین