تاریخ انتشار: 1398/04/04 18:15
کد خبر: 95792

ماجرای فولاد و کولیبالی مثل پرسپولیس و طارمی است

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: باشگاه فولاد همان کاری را انجام داد که بین باشگاه پرسپولیس و ریزه‌اسپور رخ داد و مطمئن باشید با شکایت از این تیم آنها را از نقل و انتقالات محروم خواهیم کرد.

مصطفی سلیمانی در خصوص قرارداد موسی کولیبالی مدافع نفت مسجد سلیمان که روز گذشته با این تیم تمدید شد اما این بازیکن امروز به فولاد خوزستان پیوست، گفت:کولیبالی دیروز با ما به توافق رسید تا قراردادش تمدید شود و حتی قرارداد خود را امضا کرد و ما آن را دراختیار داریم. او حتی صبح امروز به باشگاه آمد و بابت مطالباتش یک فقره چک ۱۵۰ میلیون تومانی از باشگاه نفت مسجد سلیمان گرفت و آن را همین امروز نقد کرد، اما حالا می‌بینیم که عکس امضای قرارداد او با باشگاه فولاد خوزستان منتشر شده است. 

وی ادامه داد: جالب اینجاست که در جلسه تمدید قرارداد که روز گذشته انجام شد، حبیب رضایی مدیرعامل فولاد خوزستان هم در این جلسه حاضر بود و چند مسئول رده بالای اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌توانند شهادت دهند که رضایی گفت بازیکنان خیلی خوبی را تمدید کردید و ما می‌خواستیم او را جذب کنیم، اما با تمدید قرارداد شما دیگر نمی‌توانیم با او قرارداد ببندیم. حالا ما می‌بینیم که فولادی‌ها با کولیبالی قرارداد امضا کردند و این برای ما عجیب است. شک نکنید که از طریق مجاری قانونی و قضایی این کار غیراخلاقی را پیگیری خواهیم کرد و از باشگاه فولاد شکایت می‌کنیم. 

سلیمانی افزود: مطمئنا با دادن پیشنهاد بیشتر به این بازیکن او را تحریک کردند تا زیر قراردادش بزند، اما با کاری که باشگاه فولاد انجام داد، ما این باشگاه را از نقل و انتقالات محروم خواهیم کرد، چرا که آنها همان کاری را کردند که بین باشگاه ریزه‌اسپور، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی رخ داد و دیدید که باشگاه پرسپولیس محروم شد. البته باشگاه فولاد خوزستان از این کارها زیاد انجام داده و دیدید که در ماجرای بلبلی هم آنها چه کاری انجام دادند. متأسفانه این باشگاه مشغول این روند غیرقانونی و غیراخلاقی هستند و بیشتر از همه برای حبیب رضایی متأسف هستم که او خود فرزند قوم بختیاری و شهر مسجد سلیمان است، اما چنین کاری با تیم شهرش انجام داد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8bjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع مالیایی سه بازی آینده نفت را از دست داد
به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان