تاریخ انتشار: 1398/04/14 12:58
کد خبر: 94872

سعید آذری: من فقط به پرسپولیس هشدار دادم/ شکاری 3 ماه دیگر 8 ماه محروم می شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت:روزی که او می‌خواست به روسیه برود فکر می‌کرد آنجا مدینه فاضله است ولی نمی‌دانم چه شد که مدینه فاضله به یکباره او را نخواست.
سعید آذری: من فقط به پرسپولیس هشدار دادم/ شکاری 3 ماه دیگر 8 ماه محروم می شود

، سعید آذری در خصوص اینکه چرا مدعی است پرسپولیس نباید شکاری را جذب کند گفت: من از شما سوال می‌کنم که کجا گفته‌ام پرسپولیس رضا شکاری را جذب نکند؟ من یک پست گذاشتم و گفتم که که پرسپولیس یک بازیکن را نگیرد و اسمی از شکاری نیاوردم.

وی افزود: کارشناسان هم باید روی حدس و گمان قضاوت نکنند.باشگاه روبین کازان 14 بازیکن خارجی داشته که بر اساس مصوبه فدراسیون فوتبال روسیه باید تعدادش را به 8 بازیکن برساند. حالا شکاری می‌خواهد با استفاده از همین قانون قراردادش با روستوف را فسخ کند.شکاری خیلی راحت می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد و این بازیکن قصد دارد قراردادش را با باشگاه روسی یکطرفه فسخ کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: هر بازیکنی می‌تواند حتی در ایران قراردادش را فسخ کند تا به نوعی برده داری را حذف کند البته فیفا این حق را برای باشگاه گذاشته که طرح دعوی کنند.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند بابت شکاری حق رشد بگیرد گفت: وکیل ایتالیایی که برای ما فعالیت‌هایی کرده همه چیز را به انتها رسانده ولی مفاد پرونده کاملا محرمانه است و نمی‌توانیم در موردش اظهار نظر کنیم. ما 2 شکایت از شکاری کردیم، اول اینکه او بدون دلایل قراردادش را با ما فسخ کرده و دوم اینکه شکاری بدون پرداخت حق رشد در سال دوم به روسیه رفته است.به عنوان کسی که ممکن است یک روز تجربه اش از بقیه مدیران بیشتر باشد از عرب خواهش می‌کنم نه در مورد این بازیکن بلکه در مورد بقیه بازیکنان هم از  کمیته تعیین وضعیت استعلام بگیرد. من از خدایم است که او به پرسپولیس برود و مشکلی در این باره ندارم و حرف‌های من باعث نشود دوستان فکر کنند من دوست ندارم شکاری به پرسپولیس برود.

آذری تاکید کرد: متاسفانه یک مدیر برنامه برای شکاری تصمیم گرفت، ولی روزی که او می‌خواست به روسیه برود فکر می‌کرد آنجا مدینه فاضله است ولی نمی‌دانم چه شد که مدینه فاضله به یکباره او را نخواست. شبی که با پدر شکاری حرف می‌زدم اتلتیکو مادرید این بازیکن را می‌خواست ولی او به روستوف رفت.من فقط توصیه‌ام به آقای عرب این است که مواظب باشند قصه طارمی برای باشگاه پرسپولیس تکرار نشود.

وی تاکید کرد: فسخی که این بازیکن انجام داده غیر موجه تلقی شد و ما به همین دلیل به فیفا شکایت کردیم. به این حرکت می‌گویند فسخ غیر موجه ورزشی.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: من حرفی در مورد جدایی شکاری از روستوف ندارم چون این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس برود. من هیچ مساله ای روی این موضوع ندارم ولی 3 ماه دیگر رایی می‌آید که این بازیکن 8 ماه محروم شده است! رضا شکاری به طور غیر قانونی از باشگاه ذوب‌آهن جدا شده و فسخ یک طرفه او در کمیته تعیین وضعیت ایران ملغی شده است. به همین دلیل کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فیفا به این موضوع ورود کرده است.آن زمان این ریسک را روستوف پذیرفت ولی من فکر می‌کنم ذوب‌آهن در این پرونده برنده باشد. من هم وظیفه ام است به عنوان یک مدیر ایرانی به عزیزانم در پرسپولیس هشدار بدهم که حداقل یک استعلام کوچک در مورد این بازیکن بگیرند. 

وی در خصوص اینکه شکاری مدعی شده آذری 2 میلیارد تومان از ما خواسته است گفت: اجازه بدهید یکی 2 ماه دیگر بگذرد.من امیدوارم برای اولین بار ذوب‌آهن این پرونده را ببازد چون پای یک دیگر ایرانی که در آسیا هم حضور دارد در میان است.

به گزارش فارس، آذری مدیرعامل ذوب‌آهن و رفیعی کارشناس حقوقی در برنامه ورزش و مردم با یکدیگر پیرامون پرونده شکاری جدال لفظی داشتند که صحبت آنها در نهایت به سرانجام نرسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jm6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاریان: هیچ کس بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست