تاریخ انتشار: 1398/04/14 13:25
تمدید مجدد قرارداد با ماشین سازان؛
کد خبر: 94868

پاداش بازی نکردن در پنج فصل اخیر!

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از بقا در لیگ برتر کشور و استراحتی چند هفته ای مجددا تمرینات خود را آغاز کرده است.
پاداش بازی نکردن در پنج فصل اخیر!

با تصمیم محمد رضا زنوزی مالک باشگاه،پس از کش و قوس های فراوان از بین رضا مهاجری و رسول خطیبی در نهایت مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و به عبارتی یکی از اسطوره های شهر تبریز،هدایت ماشین سازان را برعهده گرفت.

اما در این میان کماکان نکته ای مبهم و گنگ مانده است که هیچ رسانه یا مرجعی به آن نمی پردازد و آن حضور همیشگی آقازاده معروف در لیست هر ساله نفرات باشگاه است!

در حالی که با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران برای جوان گرایی و شکوفا شون استعداد های فوتبال ایران تیم های لیگ برتری تنها هجده نفر را در لیست بزرگسالان خود می توانند قرار دهند،تیم ها به علت کمبود نفرات بزرگسالان باید بهترین یارها را در اختیار بگیرند چرا که لیگ فرسایشی ایران به خاطر طولانی بودن بازی ها نیاز به قوای جسمانی و فردی دارد تا در کورس مسابقات از لحاط بدنی و فیزیکی کم نیاورند.

اما در این فصل رقابت ها به مانند پنج فصل اخیر در لیست بازیکنان ماشین سازی حضور یک بازیکن به چشم می خورد و آن امین خطیبی است.

امین خطیبی فرزند جمشید خطیبی مدیر عامل باشگاه است و حال سوالی که هواداران از مدیران و مربیان فصول اخیر این باشگاه داشته اند این است که اگر خطیبی فوتبالیست توانمندیست چرا در طول پنج فصل اخیر هیچ گاه به او بازی نرسیده و طبق شنیده های موثق رسانه فرتاک این بازیکن برای فصل جدید نیز مجددا قرارداد میلیونی منعقد نموده است.

فارغ از توانایی های فردی این بازیکن که نگارنده خبر نمی خواهد به آن ورود کند پرسش دیگر این است که چرا به جای حضور بازیکنان توانمند تبریزی که همگی برای ادامه فوتبال خود خارج از شهر تبریز توپ می زنند بازیکنان غیر یا با توانمندی کمتر در تبریز فوتبال بازی می کنند.

امین خطیبی در سالیان حضورش در دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی هیچ گاه در ترکیب یازده نفره قرار نگرفته و حتی به عنوان یار تعویضی هم به میدان نرفته است تا کیفیت فنی وی مورد سنجش قرار بگیرد و پس طبق عرف فوتبالی بازیکنی که فصل خوبی را پشت سر نگذارد و نتواند در تاکتیک های مربی خود جای گیرد،جایی در فهرست نفرات تیم در فصل آتی قرار نخواهد داشت اما این قانون فوتبالی ظاهرا در مورد از ما بهتران رعایت نمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8vrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور بازرسان کمیته اخلاق در بازی‌های فوتبال ایران