تاریخ انتشار: 1398/04/22 19:25
کد خبر: 94024

آیا ولخرجی‌های بی حساب و کتاب در سرخپوشان پاکدشت صورت می گیرد؟

شنیده می شود تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت با توجه به بودجه‌اش، قراردهای سنگینی با بازیکنان میبندد
آیا ولخرجی‌های بی حساب و کتاب در سرخپوشان پاکدشت صورت می گیرد؟

تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت که فصل پیش با خرید امتیاز استقلال جنوب تهران وارد لیگ دسته یک شد،این فصل دومین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند.

سرخپوشان پاکدشت فصل گذشته با هدایت فرهاد کاظمی و جذب بازیکنان لیگ برتر تیمی مدعی را روانه‌ی مسابقات کرد و موفق شد قهرمانی نیم فصل را هم نصیب خودش کند اما به یک باره شرایط خوب این تیم در نیم فصل تغییر کرد و فرهاد کاظمی به دلیل مشکلات مالی و عدم حضور مالک تیم در ایران از سرمربی گری این تیم کناره گیری کرد و چندین بازیکن مطرح این تیم هم جدا شدند.

مدیران سرخپوشان پاکدشت ابتدا نام های بزرگی را برای نیمکت این تیم معرفی کردند اما به یکباره در انتخابی عجیب علی نیکبخت را به عنوان سکاندار سرخپوشان معرفی کردند،مدیران پاکدشت بودجه‌ی این فصل خود را تنها ۴ میلیارد تومان اعلام کردند اما طبق شنیده ها با بستن قراردادهای نسبتا سنگین با بازیکنان، معلوم نیست چه سرنوشتی در اننظار این تیم تهرانی است.

بازیکنان سرخپوشان پاکدشت فصل گذشته هم این طبل تو خالی را امتحان کردند و با بستن قرارداد های مالی خوب در ابتدا فکر می‌کردند تمام قرارداد خود را دریافت می‌کنند اما اینگونه نشد تا تیم قهرمان نیم فصل وارد حواشی بسیاری شود و دقیقا این فصل هم این اتفاق در حال رخ دادن است اما شاید بازیکنان این تیم اگر همچون فصل گذشته قرادادهایشان به طور کامل پرداخت نشود  دوام نیاورند و در نیمه راه این تیم تهرانی را با مشکلات جدی رو به رو کردند.

آیا بهتر نیست مدیران سرخپوشان پاکدشت به جای بستن قراردادهای سنگین،با پرداخت های معقول تعهدات خود را به بازیکنان پرداخت کنند تا نه تیم خود را نه لیگ را دچار مشکل نکنند؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jez9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام چارت سازمانی باشگاه استقلال جنوب