تاریخ انتشار: 1398/04/23 15:52
کد خبر: 93941

ابراز رضایت بازیکنان پرسپولیس از اردوی ترکیه

بازیکنان تیم پرسپولیس از اردوی این تیم در کشور ترکیه رضایت دارند.

 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی درباره اردوی پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و اردوی خوبی داریم. تا اینجا هم شرایط اردویی ما رضایت‌بخش است و همه چیز خوب بوده است. 

وی ادامه داد: روز اول هوا بارانی و مه‌آلود بود و این مسئله کار ما را سخت کرد اما الان همه چیز خوب است. 

رفیعی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خودم هم خوب است. نیاز به کار بدنسازی خوب داشتم و تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم که بتوانیم به مرز آمادگی برسیم.

وی درباره اینکه به شرایط ایده‌آل رسیده است یا نه، ادامه داد: هنوز نیاز دارم که از لحاظ بدنی بیشتر کار کنم اما بیشتر از نظر ذهنی آماده هستم و به امید خدا به شرایط بهتر از این هم خواهم رسید. هواداران ما مثل همیشه ما را حمایت می‌کنند و تحت هر شرایطی حامی ما بودند. ما آنها را دوست داریم و برای آنها احترام قائل هستیم. در تیم ما بازیکنان بسیار خوبی هستند و کادر فنی جدید ما هم عالی است و فقط نیاز به حمایت هواداران داریم تا بتوانیم امسال هم سال خوبی داشته باشیم و آنها را خوشحال کنیم. 

* شایان مصلح درباره شرایط اردوی تیم پرسپولیس گفت: شرایط اردویی ما خوب است و آب و هوای خوبی حاکم است. امیدوارم که اردوی خوبی داشته باشیم و امیدوارم بدون مصدوم کار را ادامه دهیم. 

این بازیکن افزود:‌ خوشبختانه همه تمرینات را به خوبی انجام می‌دهم فعلاً فقط فوتبال بازی نمی‌کنم اما همه کارهای تمرینی را با جان و دل انجام می‌دهم.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر بازیکن پرسپولیس هم در مورد اردوی پرسپولیس افزود: شرایط خوبی در ترکیه داریم و اردوی پیش‌ فصل خوبی برگزار کردیم. امیدوارم روز به روز به آمادگی بیشتر برسیم و قول می‌دهیم امسال هم مثل سال‌های قبل با جان دل سال خوبی پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود:‌ می‌خواهم خودم را به همه مردم ثابت کنم و اینکه از نظر بدنی آمادگی خوبی دارم و شرایط خوبی برای من به وجود آمده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxkd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آمادگی پرسپولیس برای حضور در جام شهدا