تاریخ انتشار: 1398/05/04 00:45
کد خبر: 92821

غیبت سیدجلال در بازی های پیش فصل98 به عدد 3 رسید

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی امروز نیز غایب خواهد بود.
غیبت سیدجلال در بازی های پیش فصل98 به عدد 3 رسید

تیم پرسپولیس امروز سومین بازی خود با هدایت گابریل کالدرون را برگزار خواهد کرد. آن ها پیش از اردوی ترکیه در مقابل نیروی زمینی به پیروزی رسیدند، روز چهارشنبه برابر سایپا شکست خوردند و فردا بار دیگر به مصاف نیروی زمینی خواهند رفت. آن ها همچنین در اردوی ترکیه نیز دو بازی درون تیمی برگزار کردند.

در بازی اول سیدجلال حسینی در نیمه دوم به کار گرفته شد و کنار شجاع خلیل زاده زوج همیشگی خط دفاع سرخپوشان را تشکیل داد. او چند دقیقه پس از ورود به زمین برخوردی با مهاجم تیم نیروی زمینی داشت و در دقیقه 80  با ضربه سر زمینه ساز گل شجاع شد.

اما در بازی درون تیمی دوم پرسپولیسی ها در ترکیه، سیدجلال غایب بود. آن روز کاپیتان سرخ ها کنار زمین نشست و تلاش هم تیمی هایش را تماشا کرد و چند دقیقه به همراه دستیار کالدرون تمرینات بدنسازی و کششی را انجام داد.

کاپیتان 37 ساله پرسپولیسی ها که در این سال ها نقش پررنگی در موفقیت های این تیم داشته، در بازی با سایپا نیز غیبت داشت. باتوجه به این که شجاع نیز در لیست کالدرون قرار نگرفته بود، همه انتظار داشتند که در بازی دوم یعنی دیدار رده بندی این دو زوج خط دفاعی را تشکیل دهند اما حسینی در فهرست 18 نفره بازی روز جمعه نیز جای نگرفت تا هواداران پرسپولیس از این اتفاق متعجب شوند.

سیدجلال در سه فصل اخیر یکی از بهترین های پرسپولیس بوده و به عنوان کاپیتان و مدافع، وظایف خود را به نحو احسن ایفا کرده است. بازیکن شماره 4 پرسپولیس یکی از امیدهای این تیم برای حفظ انسجام تیمی در لیگ نوزدهم محسوب می شود و باید دید با چه میزان آمادگی در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد شد.

در خصوص دلیل غیبت حسینی گمانه زنی های زیادی مطرح می شود و عده ای اعتقاد دارند آسیب دیدگی مانع از انجام بازی توسط او شده اما هنوز اظهار نظر رسمی از سوی خودِ او یا باشگاه پرسپولیس انجام نشده و طبیعتا هر خبری در این باره می تواند غلط باشد. نکته مهم این است که سیدجلال در تمرینات عملکرد خوبی داشته و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9web

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان پرسپولیس برابر سایپا کیست؟

شکست پنج گله پرسپولیس با دفاع سه نفره
در روز ناکامی کنعانی‌زادگان؛