تاریخ انتشار: 1398/05/13 11:18
کد خبر: 92131

حمیداوی:برای پرداخت پول پراهیچ به فیفا نامه زدیم/در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: برای انتقال و تهاتر پول بین استقلال و فیفا ما به فدراسیون جهانی فوتبال نامه زدیم.
حمیداوی:برای پرداخت پول پراهیچ به فیفا نامه زدیم/در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو مشهد بعد از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران ،در مورد برگزاری قرعه کشی لیگ برتر در مشهد گفت: من هم شنیده ام که قرعه کشی در مشهد است اما چیزی به طور رسمی ندیده ام.کسی هم به ما در این باره اطلاعی نداده است.همه تیم ها و مدیران در مورد قرعه کشی لیگ صحبت کرده اند و همه می دانند باشگاه ها از تاخیر برگزاری لیگ و عدم مشخص بودن برنامه بازیها ،متضرر می شوند.

وی اظهار کرد: تاخیر بازیهای لیگ اتفاق خوبی نیست، بازیکنان ممکن است مصدوم شوندو مربیان کارشان بسیار سخت است.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد اینکه چرا در بخش ویژه ورزشگاه ننشست، گفت: فکر می کنم در ورزشگاه تقریبا خالی، جایگاه ویژه با تماشاگران فرقی ندارد اما نمی‌دانم چرا هر وقت در زمین پیکان بازی می کنیم هوا طوفانی می شود.

وی در مورد چالش با باشگاه تراکتورسازی و شهر خودرو درباره موضوع چوچو گفت: از ورزش از نگاه دو نیمه شب تماسی داشتم با احترامی که برای زنوزی قائل هستم و می دانم مدیریت باشگاه خصوصی خیلی مشکل است اما نمی‌دانم زنوزی دنبال چه می‌گردد؟ تمامی مدارک هست و فدراسیون باید پاسخ بدهد و چیزی عاید باشگاه تراکتورسازی نمی‌شود.

حمیداوی در مورد اینکه گل محمدی گفته باشگاه شرایط خوبی در نقل و انتقالات نداشته  و به نوعی فرار رو به جلو کرده است، گفت: این تعبیر شما از صحبت های یحیی است. گل‌محمدی با تدبیر و با هوش هست و می‌داند چه می گوید و در نقل و انتقالات نسبت به فصل گذشته بهتر بودیم.  بحث فرار رو به جلو او را قبول ندارم. گل محمدی عملکردش مشخص است او با بازیکنان لیگ یک هم خوب نتیجه گرفته است. به عنوان نفر اول فنی همیشه استرس  برای نتیجه گرفتن دارد.

وی در مورد عدم همکاری شهرداری مشهد با این تیم و خدماتی مثل ساخت مجسمه، گفت: نه مجسممه می خواهیم نه خدماتی مثل مجسمه فقط از مسئولان مشهد می  خواهم که به ما کمک کنند تا کسی به ما کنایه نزند و بگوید تیم شهرخودرو تهران! این تیم متعلق به مردم خراسان است و فقط به خاطر مشکل زمین مجبوریم به تهران بیاییم. بهتر است مسئولین به ما یک زمین تمرین در مشهد بدهندتا در مشهد تمرین کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد دریافت مجوز حرفه ای باشگاه گفت: برای دریافت مجوز  حرفه ای باشگاه هم مشکلی نداشتیم.

حمیداوی در مورد بحث نقل و انتقال پول بین استقلال و فیفا گفت: با فتحی هم تلفنی صحبت کردم عزیزان به مسایلی اشاره کردند. من از فتحی هم گلایه کردم آبان سال قبل استعلامی از فیفا گرفتیم در مورد بدهی و طلب باشگاه، که آنها گفتند ۱۳۰ هزار دلار به پراهیچ بدهکاریم و ۱۵۰ هزار دلار طلب داریم که فیفا نامه زد شما تحریم هستید و نمی توانید پول بگیرید ما هم به فیفا نامه زدیم که  مگر نمی گویید فوتبال سیاسی نیست  و در نهایت این پول تهاتر شد، ولی باشگاه استقلال اعلام کرد ما خودمان کار را کردیم ولی روزی که ما این کار را کردیم نگفتیم این کار را کردیم.

وی اطهار کرد: نامه فروردین ماه خودمان را داریم که برای تهاتر پول فرستاده شد اما مسئولان استقلال در ابتدای مرداد گفتند ما خودمان انجام دادیم مهم این است که ارزی به ناحق از کشورمان خارج نشود.

وی در مورد عملکرد نقل و انتقالات باشگاه شهرخودرو گفت: شما که گفتید عملکردمان خوب نبوده اما رحمتی، باقری ، فرشاد محمدی مهر را جذب کردیم بازهم باید بگویم! در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و همچنان پنجره ما باز است.

حمیدوای در مورد مذاکره با شایان مصلح و عدم توافق  بخاطر پیشنهاد یک و نیم میلیاردی گفت واقعیت این است که سه چهار ابهام داشتیم یکی اش فقط بحث مالی بوده هنوز در حال مذاکره هستیم و شاید اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7mgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرخودرو در مصاف با مس کرمان