تاریخ انتشار: 1398/05/15 15:41
کد خبر: 91935

فتحی: باشگاه‌ها حاضری خور شده‌اند و ما مدیران هم مقصر هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار کردن برای تیم‌های پایه یک کار بسیار مهم و اساسی است که متأسفانه سالیان سال از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است.
فتحی: باشگاه‌ها حاضری خور شده‌اند و ما مدیران هم مقصر هستیم

 امیرحسین فتحی در مراسم معارفه اصغر حاجیلو و در جمع کارکنان آکادمی باشگاه استقلال گفت: به همه شما خسته‌ نباشید می‌گویم. واقعاً کار کردن برای جوان‌ها، نوجوان‌ها و تیم‌های پایه سعادتی می‌خواهد که خداوند نصیب شما کرده است. یک کار بسیار مهم و اساسی برای فوتبال است که متأسفانه سالیان سال است از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است. آنقدر باشگاه‌ها حاضری‌خور شده‌اند که دوست ندارند در گرما و جاهای دور دنبال تربیت نسل جوان باشند. متأسفانه ما مدیران هم مقصر هستیم.

فتحی در ادامه گفت:‌به عنوان مثال اگر به بنده بگویند فلان بازیکن  تیم بزرگسال فلان مشکل را دارد حاضرم بروم اما برای جوان‌ها و نوجوان‌ها و تیم‌های پایه شاید خیلی وقت نگذارم. در صورتی که در گذشته نه چندان دور و حتی گذشته دور همه بزرگان فوتبال کشور محصول همین زمین‌ها بودند که البته امروز خیلی مجهز شده، زمین چمن مصنوعی و امکانات دیگر دارد. در قدیم بدون هیچ امکاناتی اینجا می‌آمدند و بزرگان فوتبال مملکت تربیت می‌شدند. تک‌ تک شما عزیزان، آقای حاجیلو، آقای حسن‌زاده، آقای اکبرپور، آقای شکوری و عزیزان بزرگوار دیگر همه محصول همین چمن‌ها هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgvbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فتحی: وعده خرید جانشین پاتوسی را می دهم
مشکل پروپئیچ ختم به خیر شد

 فتحی: تهیه پول پروپئیچ مهمتر بود یا پاتوسی؟
خواهش می کنم نیمه خالی لیوان را نبینید