تاریخ انتشار: 1398/05/18 15:40
کد خبر: 91696

کمالوند: از تصمیم کمیته استیناف در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس تبعیت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هر تصمیمی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس بگیرد از آن تبعیت می کنیم.
کمالوند: از تصمیم کمیته استیناف در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس تبعیت می کنیم

فراز کمالوند در مورد قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: اعتقادی به تفاوت قرعه ندارم. اگر در یکی دو هفته اول مسابقات قرعه ما سخت است در یکی دو هفته بعد  بازی ها سبک تر می شود. به هر حال اولین مسابقه ما با پرسپولیس قهرمان سه دوره لیگ برتر است. تیمی که فصل گذشته هم قهرمان جام حذفی و هم قهرمان لیگ شد و بهترین تیم سال های اخیر کشورمان است.

وی افزود: بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و شرایط ویژه ای است. بازیکنان ما انگیز زیادی برای مسابقات لیگ برتر دارند. شماری از بازیکنان تیم را ما از لیگ دسته اول جذب کردیم.  برخی از آنها هنوز ورزشگاه آزادی را ندیده اند با این حال امیدوارم که بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد احتمال بخشش محرومیت هواداران پرسپولیس در بازی اول لیگ و فشار برخی رسانه ها در این مورد گفت: من به این مسایل ورود نمی کنم اگر هواداران پرسپولیس بخشیده شوند حتما از نظر قانونی شرایطش وجود داشته است و کمیته محترم استیناف و جناب صالحی رئیس این کمیته حتما تصمیم عادلانه ای در مورد این مساله خواهند گرفت. من ورودی به این بحث ندارم و مطیع تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف هستم.

کمالوند در مورد اینکه خودش تمایل دارد بازی اول تیمش با حضور هواداران پرسپولیس برگزار شود یا بدون آنها عنوان کرد: برای من تفاوتی ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می شود قرعه نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی سخت ترین قرعه بین تیم های حاضر در لیگ برتر است گفت: بله این مساله را قبول دارم تیم ما و نفت مسجدسلیمان با سخت ترین قرعه روبه رو شده اند. با این حال ما تیم خوبی داریم. ضمن اینکه باید بگویم کل بودجه باشگاه پارس جنوبی که مربوط به دستمزد کادرفنی، بازیکنان و مسافرت ها و همه مسایل می شود به 10 میلیارد تومان هم نمی رسد اما در لیگ برتر این فصل بازیکنانی داریم که دستمزدی در این حدود می گیرند یعنی کل بودجه باشگاه ما به اندازه دستمزد یکی از بازیکنان برخی از تیم ها است. با این حال در فوتبال همه چیز پول نیست، انگیزه، انرژی و اعتماد به نفس بازیکنان هم مطرح است و بازیکنان جوانی داریم که با توجه به این فاکتورها تلاش می کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. ضمن اینکه سه چهار بازیکن با تجربه هم داریم که در شرایط سخت می توانند به تیم ما کمک کنند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه شده گفت: تا این لحظه ما وظایف خود را به نحو احسن انجام داده ایم، البته اگر پول بیشتری داشتیم قطعا بازیکنان با اسم و رسم داری هم می گرفتیم. اما تمام تیم وظایف خود را به طور دقیق انجام داده اند. و اکنون منتظریم تا مشکلات مالی حل شود و پولی به باشگاه تزریق شود.خانم دکتر الماسی نماینده مردم شهر جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و جناب موسوی مدیر عامل منطقه ویژه عسلویه نیز قول های مساعدی برای حل مشکلات مالی داده اند و ما روی قول این عزیزان حساب کرده ایم و امیدواریم تا شروع مسابقات پول به باشگاه تزریق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jkd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد