تاریخ انتشار: 1398/05/18 18:33
آخرین اخبار از وضعیت این روزهای طلایی پوشان
کد خبر: 91686

قلعه نویی هم چنان به دنبال تقویت سپاهان

امیرقلعه نویی همچنان یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد و مدیران باشگاه در تلاشند طبق نظر سرمربی تیم، بهترین نفر را برای این یک جای خالی انتخاب کنند.
قلعه نویی هم چنان به دنبال تقویت سپاهان

 طلایی پوشان روزهای خوبی را سپری می‌کنند؛ آنها در بازی های دوستانه پیش فصل 7 پیروزی به دست آورده اند و تنها یک بار مقابل تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر سیرجان متوقف شدند. سپاهان یکی از تیم‌های فعال نقل و انتقالات بوده و تا این لحظه 8 بازیکن به خدمت گرفته و 10 بازیکن هم از جمع نفرات این تیم جدا شدند. با این وجود، امیر قلعه نویی کماکان به دنبال تقویت تیم خود است. سپاهان با به خدمت گرفتن شایان مصلح بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس فقط یک جای خالی دیگر در لیست نفرات خود برای فصل جدید دارد.

با این اوصاف شاید تنها نگرانی کنونی ژنرال، لشکر محرومان هفته اول باشد. در هفته اول رقابت‌های لیگ نوزدهم امیر قلعه‌نویی، میگل تکسیرا، جلال امیدیان و کیروس استنلی از همراهی سپاهان محروم هستند.

 

و یک جای خالی دیگر در لیست بزرگسالان  ....

سپاهان برای جذب رضا اسدی، بازیکن فصل گذشته سایپا با او به توافق نرسید و این بازیکن به سمت تبریز تغییر مسیر داد و با تراکتوری‌ها قرارداد بست. زردهای نصف جهان پس از این تلاش ناکام، توانستند با شایان مصلح قراردادی دو ساله امضا کنند. طلایی پوشان پس از جذب این بازیکن که در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس قرار گرفته بود، به دنبال یک بازیکن دیگر هم هستند؛ بازیکنی که توانایی بازی در چند پست را داشته باشد. البته به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها هنوز روی گزینه ایرانی یا خارجی به جمع‌بندی نرسیده‌اند، و در این بین اخباری در مورد تلاش برای جذب چشمی هم به گوش می رسد.

 

دو بازیکن مصدومِ رو به بهبود  

سپاهان اکنون یک دو مصدوم در اردوی تیم دارد. حامد بحیرایی هافبک دفاعی طلایی پوشان در اردوی ترکیه از ناحیه عضله ران دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل تحت نظر کادرپزشکی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد. مصدومیت بحیرایی ممکن است بین 3 تا 4 هفته طول بکشد. همچنین محمدرضا حسینی نیز دیگر بازیکن مصدوم سپاهان به شمار می رود که  تا شنبه هفته آینده در دسترس امیرقلعه نویی قرار خواهد گرفت.

 

کدام بازیکن به خروج نزدیک تر است؟

در سوی دیگر احتمال خروج یکی دو بازیکن جوان از لیست طلایی پوشان وجود دارد؛ موضوعی که البته به سایر باشگاه ها نیز بستگی دارد و سپاهان در صورت علاقه باشگاه های دیگر به بازیکنان جوانش، آنها را برای کسب تجربه به صورت قرضی در اختیار آنها قرار خواهد داد. در روز‌های گذشته گفته شد که حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان مذاکراتی با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان داشته تا زمینه جذب داوود رجبی مدافع چپ زیر 23 سال این تیم اصفهانی را فراهم کند، اما به نظر می رسد باشگاه پیکان عزمی جدی برای جذب داود رجبی نداشته و این بازیکن در شرایطی در ترکیب طلایی پوشان به کار خود ادامه می دهد که با حضور مصلح و سعید آقایی کار بسیار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxyqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی دو بازیکن تیم کودکان کار را پسندید
کار ویژه باشگاه و سرمربی تیم سپاهان

بازیکنان جدید برای سپاهان کار در آوردند
در دیدار تدارکاتی برابر شهرخودرو؛

سپاهان می خواهد رئال مادرید تابستان ایران باشد
لیست خرید امیر برای ساختن تیم رویایی؛