تاریخ انتشار: 1398/05/22 18:28
کد خبر: 91400

اختصاصی/ میداوودی: مصدومیتم اجازه نداد فوتبالم را ادامه دهم/ با شعار واویلا میلاد میداوودی هواداران اشک در چشمانم جمع شده بود

مهاجم فوتبال ایران گفت: مصدومیتم اجازه نداد فوتبالم را ادامه دهم و تصمیم گرفتم خداحافظی کنم
اختصاصی/ میداوودی: مصدومیتم اجازه نداد فوتبالم را ادامه دهم/ با شعار واویلا میلاد میداوودی هواداران اشک در چشمانم جمع شده بود

میلاد میداوودی مهاجم سابق تیم‌های استقلال تهران، استقلال اهواز، سایپا و نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار داشت: مدتی بود تصمیم بر خداحافظی از فوتبال گرفته بودم. مصدومیتی که از گذشته داشتم، اذیتم می‌کرد و دیگر اجازه نمی‌داد به فوتبالم ادامه دهم. به همین خاطر تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

 وی در ادامه از شروع فوتبالش در تیم استقلال اهواز گفت و ادامه داد: اولین تیمی که بازی کردم استقلال اهواز بود که در همه رده‌های این باشگاه بازی کردم و در رده بزرگسالان زمان مربی‌گری ناصر حجازی اولین بازی‌ام را انجام دادم.

مهاجم سابق استقلال تهران درباره پیوستنش و خاطرات حضورش در این تیم بیان کرد: من از بچگی طرفدار استقلال بودم و یکی از آرزوهایم این بود در این تیم بازی کنم. خوشحالم که به این آرزویم رسیدم. لحظات شاد و غم زیادی در استقلال داشتم اما به هر حال بخش شادی‌اش بیشتر بود. همین که هواداران لطف و محبت زیادی به من داشتند و دارند، خودش خاطره خوبی از استقلال می‌تواند باشد.

میداوودی افزود: یک گل چیپ در داربی زدم اما متأسفانه آن بازی را باختیم. اما به هرحال در داربی گل زدن برای بازیکنان هر دو تیم خیلی مهم است و خوشحالم توانستم در این بازی بزرگ برای تیمم گلزنی کنم. این گل را هم تقدیم کرده بودم به مسعود بختیاری و مردم شهرم

وی درمورد رفتنش از استقلال گفت: بعد از بازگشت از مصدومیت و شروع فصل جدید دیگر نشد در استقلال بمانم.

بازیکن فوتبال ایران در ادامه درباره شعار مختص هواداران استقلال برای او توضیح داد: بعد از بازگشت از مصدومیتم در بازی با داماش گیلان بود که ۸۵ هزار هوادار حاضر در استادیوم یک صدا شعار واویلا میلاد میداوودی را می‌دادند. اشک در چشمانم جمع شده بود و خوشحال بودم از این که هواداران هنوز هم به یاد من هستند و دوست دارند من برگردم.

میداوودی افزود: بعد از استقلال شرایط خوبی در تیم‌های سایپا و استقلال اهواز داشتم اما در ادامه مصدومیتم باعث شد از شرایط خوب بدنی فاصله بگیرم. همین باعث شد که نتوانستم در سال‌های آخر بازی‌ام، خیلی موفق باشم.

وی در پایان از بازگشتش به فوتبال در کسوت مربی‌گری گفت: چند روز دیگر کلاس‌های مربی‌گری B آسیا را می‌گذرانم. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده برای کمک به تیمی به فوتبال بازمی‌گردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jv9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن نفت به وینفرد شفر توهین کرد؟

چراغ سبز میداوودی برای حضور در لیگ یک
اختصاصی| بازیکن سابق تیم ملی لیگ یکی می‌شود؛